اخبار

کسب آمادگی شاگردان بالسا برای یک شروع طوفانی
روابط عمومی /

پایان اردوی پیش فصل بلند‌قامتان سپاهانی؛

کسب آمادگی شاگردان بالسا برای یک شروع طوفانی

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان برای حضور پر قدرت در سی‌و‌سومین دوره لیگ دسته یک آقایان کشور پرونده اردوی پیش فصل خود را در پایتخت بست و در آخرین دیدار دوستانه خود هفته آینده به مصاف گیتی‌پسند اصفهان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان حاضر در سی و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور برای کسب آمادگی بیشتر و حضور پر قدرت در این دوره از رقابت‌ها با جذب بازیکنان شاخصی همچون فرزاد ملابهرامی و ابراهیم جعفری چند روزی را در تهران اردوی پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشت.  بلند قامتان سپاهانی در دیدار نخست به مصاف رازین‌پلیمر رفتند که با توافق دو تیم این دیدار طی 4 ست برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. شاگردان بالسا در دومین دیدار خود به مصاف تیم لیگ‌برتری و تا دندان مسلح طبیعت اسلامشهر رفتند که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف شدند.
سپاهانی‌ها در ادامه روند آماده‌سازی خود هفته آینده در شهر اصفهان میهمان گیتی‌پسند خواهند بود تا در شهرآورد والیبالی اصفهان شاهد تقابل بلند قامتان سپاهانی با شاگردان سعیلی عقیلی باشنیم. شاگردان بالسا 23 شهریورماه در نخستین دیدار خود باید از تیم ملی نوجوانان پذیرایی کنند.
گفتنی است؛ بلند قامتان دیار نصف‌جهان در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های گل گهر سیرجان، پدیده صنعت اوج گلپایگان، کریمه قم، مس شهر بابک، تیم ملی والیبال نوجوانان، کودگلفام آمل، کاسپین شهر بهشت و ملوان تهران هم‌گروه هستند.

مطلب قبلی مورایس: همه حریفان لیگ سرسخت هستند
مطلب بعدی ترکیب سپاهان مقابل شمس‌آذر مشخص شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN