اخبار

امسال تیم فوق‌العاده‌ و یک دستی داریم
روابط عمومی /

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

امسال تیم فوق‌العاده‌ و یک دستی داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: این تیم امسال از لحاظ فنی، شخصیتی و اخلاقی فوق العاده و کاملا یک دست است و امیدوارم هواداران نیز ما را تنها نگذارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ بیان محمودی پس از پیروزی و گام محکم طلایی‌ها در دیدار نخست لیگ برابر سیرجان، اظهار کرد: قرعه خیلی سختی برای ما بود و در بازی اول با تیم باکیفیت و مدعی قهرمانی سیرجان بازی داشتیم و می‌دانستیم بازی خیلی سختی را در پیش داریم، ولی در تمرینات پیش فصل آمادگی همه چیز را داشتیم. خدا را شکر که امتیاز کامل این بازی مهم را کسب کردیم.

وی افزود: من کمترین سهم را از این پیروزی دارم، بازیکنان و کادر محترم و پشتیبانیمان برای این برد تلاش کردند و امیدوارم بتوانیم به این روند ادامهدهیم.

محمودی ادامه داد: ۵ بازیکن از سیرجان جذب کرده‌ایم و به هر حال حساسیت زیادی داشت. قبل بازی صحبت کردم که احساسی نشوند و در نهایت با یکی دو تا تعویض توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: اصفهان و سپاهان چه در تیم بانوان و چه آقایان از تیم‌های بزرگ هستند. با رسانه جدیدی که اضافه شده در تلاشیم که همانطور که حمایت باشگاه را داریم، حمایت هواداران را نیز کنارمان داشته باشیم. این تیم امسال از لحاظ فنی، شخصیتی و اخلاقی فوق العاده و کاملا یک دست است و امیدوارم هواداران نیز ما را تنها نگذارند.

مطلب قبلی گل ۳ امتیازی‌ام حاصل کار گروهی بود
مطلب بعدی هدفمان قهرمانی است/ سفید امضا کردم تا دینم را ادا کنم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN