اخبار

میردامادی: آیندگان سپاهان به قهرمانی می‌اندیشند

آغاز دومین دوره لیگ آیندگان هندبال

میردامادی: آیندگان سپاهان به قهرمانی می‌اندیشند

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: انتظار باشگاه و کادرفنی از بازیکنان و مجموعه تیم این است که برای قهرمانی تلاش کنیم و با توجه به حمایت‌های صورت گرفته برای تحقق این هدف به میدان خواهیم رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجتبی میردامادی، سرمربی تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آغاز دومین دوره لیگ آیندگان اظهار داشت: دومین دوره‌ای است که لیگ آیندگان برگزار می‌شود، سال گذشته این مسابقات برای رده سنی متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۸۴ پیش‌بینی شده بود.

وی افزود: امسال با تصمیم کمیته فنی فدراسیون هندبال این رقابت‌ها برای رده سنی‌ متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۸۶ یعنی رده نوجوانان برگزار می‌شود.

میردامادی تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مدت‌ها قبل برای این مسابقات پیش‌بینی‌های لازم را انجام داد، برای حضوری پررنگ و فعال در لیگ آیندگان از اوایل تیر ماه تمرینات را آغاز کردیم.

سرمربی تیم نوجوانان سپاهان با بیان این که تا کنون مراحل مختلف تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با آمادگی کامل بتوانیم در لیگ آیندگان حضور داشته باشیم.

وی در پایان گفت: انتظار باشگاه و کادرفنی از بازیکنان و مجموعه تیم این است که برای قهرمانی تلاش کنیم و با توجه به حمایت‌های صورت گرفته برای تحقق این هدف به میدان خواهیم رفت.

گفتنی است دومین دوره لیگ آیندگان هندبال پسر با حضور ۲۸ تیم در ۴ گروه برگزار خواهد شد که تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در دور نخست این مسابقات که از تاریخ ۲۸ مهر تا ۵ آبان به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد؛ در گروه B با تیم‌های فراز بام خاییز دهدشت، نفت و گاز گچساران، منتخبین قم، نفت امیدیه، کارگران شهرکرد و مهرپویان شهرکرد به رقابت می‌پردازد.

تیم هندبال سپاهان در نخستین دوره لیگ آیندگان به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود.

مطلب قبلی ۷ سپاهانی به رقابت‌های ورزش دانش‌آموزان جهان می‌روند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN