اخبار

امیدوارم موزه سپاهان جزو موزه‌های درخشان باشد
روابط عمومی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

امیدوارم موزه سپاهان جزو موزه‌های درخشان باشد

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش که می‌تواند یکی از حوزه‌های بسیار دیدنی برای مردم و نسل جوان باشد، فعالیت کنیم و امیدوارم موزه سپاهان جزو موزه‌های درخشان باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: در دنیا ۹۵ هزار موزه هست که ایران ۸۳۳ موزه دارد؛ اگر بخواهیم تنوع و تکثر موزه‌ای را دنبال کنیم، باید در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش که می‌تواند یکی از حوزه‌های بسیار دیدنی برای مردم و نسل جوان باشد، فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: موزه ورزشی راهنما و نشانگری برای نسل جوان نسبت افتخارات گذشتگان است، با جهان فوتبال کاملا آشنایی دارم و سپاهان تیم پرافتخاری در کشور است.

دارابی خاطرنشان کرد: هرچقدر تیم‌‌های حرفه‌ای داشته باشیم، منیت و انسجام ملی و وحدت اجتماعی در جامعه بیشتر می‌شود و غرور ملی را برای جوانان به وجود می‌آورد، فوتبال به عنوان یک عنصر وحدت بخش در امنیت ملی است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان گفت: به کادر، مربیان و مسؤولان تیم سپاهان سلام و احترام دارم و امیدوارم موزه سپاهان جزو موزه‌های درخشان باشد.

مطلب قبلی طلایی‌پوشان نماینده چالوس را با شکست بدرقه کردند
مطلب بعدی جهانگیری: چطور در وسط فصل شرایط صعود از لیگ سه تغییر پیدا می‌کند؟
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN