اخبار

تجلیل از سپاهانی های ملی پوش
روابط عمومی /

در حاشیه تمرین تیم هندبال رقم خورد؛

تجلیل از سپاهانی های ملی پوش

11 بازیکن و یک مربی ملی پوش تیم های هندبال سپاهان و سپاهان نوین مورد تجلیل مدیران باشگاه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان، پس از درخشش تیم ملی هندبال ایران متشکل از 12 نماینده از باشگاه سپاهان، در مسابقات جهانی 2023 و بازگشت آنها به ایران، مدیران باشگاه با حضور در اولین جلسه تمرینی تیم های سپاهان و سپاهان نوین از این افتخارآفرینان تجلیل نمودند.

در این رویداد مجتبی لطفی عضو هیئت مدیره، محمدرضاساکت مدیرعامل، علی قاسمی مدیر ورزش قهرمانی، شهاب شکل آبادی مدیر فرهنگی، محسن طاهری مدیر آکادمی هندبال، مهدی اخوان مدیرفنی تیم سپاهان نوین و سایر مسئولان هندبال باشگاه سپاهان حضور داشتند.

مجتبی لطفی عضو هیئت مدیره باشگاه ضمن تقدیر از تلاش بازیکنان سپاهانی عضو تیم ملی و حضور پرقدرت در مسابقات جهانی، این تجربه را زمینه مناسبی جهت افتخارآفرینی در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا دانست که سال آینده در اصفهان برگزار خواهدشد. وی ابراز امیدواری کرد با تلاش روزافزون و تقویت قدرت فردی و تیمی، در جام باشگاه های آسیا با بهترین نتیجه برای سپاهان رقم بخورد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان نیز در خصوص عملکرد موفق نمایندگان سپاهان در تیم ملی هندبال، این انگیزه مثبت ایجاد شده در بین بازیکنان را زمینه ساز موفقیت های بعدی تیم هندبال به ویژه در جام باشگاه های آسیا برشمرد.

در ادامه این برنامه محسن طاهری، مهدی اخوان، شهداد مرتجی و مجید رحیمی زاده در سخنانی کوتاه در خصوص موفقیت و حضور کم نظیر بازیکنان طلایی پوش در مسابقات جهانی نکاتی را بیان کردند.

لازم به ذکر است محمد سیاوشی، افشین صادقی، مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، محمد کیانی، شهاب صادق‌زاده، صابر حیدری، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا اورعی و وحید مسعودی از تیم هندبال سپاهان و شهداد مرتجی به عنوان مربی و محمدمهدی بهنام نیا به عنوان بازیکن از تیم هندبال سپاهان نوین، نمایندگان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در تیم ملی هندبال در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بودند.

مطلب قبلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسیر تعالی
مطلب بعدی تا ۱۴۰۴ با امید
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN