اخبار

تغییر ساعت دیدار شاگردان بالسا در مقابل تیم ملی نوجوانان
روابط عمومی /

هفته نخست لیگ دسته یک والیبال آقایان؛

تغییر ساعت دیدار شاگردان بالسا در مقابل تیم ملی نوجوانان

شاگردان بالسا رادولویچ فردا 90 دقیقه زودتر از اعلام قبلی در نخستین دیدار خود و در سی‌و‌سومین دوره مسابقات والیبال دسته یک آقایان میزبان تیم ملی نوجوانان خواهند بود.
 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سوت‌آغاز هفته نخست سی‌سومین دوره لیگ دسته یک والیبال آقایان فردا _جمعه بیست‌و‌سوم شهریور_ در شهرهای مختلف به صدا در خواهد آمد.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان که در گروه B این رقابت‌ها قرار دارد با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، همای فارس، پدیده صنعت اوج گلپایگان، ملوان تهران، کریمه قم، کاسپین شهر بهشت، مس شهر بابک، کود گلفام آمل و تیم ملی نوجوانان هم ‌گروه است. شاگردان بالسا در نخستین دیدار خود باید به مصاف تیم ملی نوجوانان صف‌آرایی کنند.
شاگردان عادل غلامی در تیم ملی نوجوانان با توجه به سیاست‌های فدراسیون والیبال مبنی بر توسعه والیبال پایه و در ادامه برای تزریق بازیکنان جوان به تیم‌های ملی بزرگسالان در لیگ دسته یک حضور دارند. این دیدار قرار بود از ساعت 16 فردا _جمعه بیست‌سوم شهریور_ در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان برگزار و همچنین بصورت زنده از تلویزیون اینترنتی سپاهان پخش شود، اما این دیدار بنا بر تصمیم فدراسیون والیبال در ساعت 14:30 و سالن شهید میثمی برگزار خواهد شد.

مطلب قبلی مورایس: امیدوارم فردا شاهد یک بازی باکیفیت باشیم
مطلب بعدی تیم ملی نوجوانان برای ما قابل احترام است
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN