اخبار

سپاهان اصفهان۲ شهرداری بم۱ / دختران سپاهان امیدوار به کسب قهرمانی
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

سپاهان اصفهان۲ شهرداری بم۱ / دختران سپاهان امیدوار به کسب قهرمانی

هفته پنجم دور پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری سپاهان در برابر شهرداری بم پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، از ساعت ۱۳ امروز ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۹ در ورزشگاه صفاییه دیدار حساس دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری سیرجان با سوت سلما رضوی آغاز شد.

تیم سپاهان که با همکاری شقایق روزبهان و هاجر دباغی روز‌هایی خوبی را در لیگ برتر بانوان سپری می‌کند در این دیدار امید زیادی به پیروزی داشت.

سپاهان که در فصل جاری سابقه غلبه بر شهرداری بم آن هم در ورزشگاه صفاییه را در کارنامه داشت و همین باعث تزریق روحیه خودباوری و تداعی آن بازی را به بازیکنان زردپوش می‌داد.

همین امر سبب شد تا هرچه از زمان بازی می‌گذشت این اصفهانی‌ها باشند که سوار بر بازی باشند و سرانجام در دقیقه‌ی ۳۰ از اشتباه مدافعین بم بهره ببرند و با ضربه ثنا صادقی روی یک ضربه کرنر به گل اول برسند.

بمی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شدند که زهرا سربالی با یک ضربه دقیق، علی رغم تشخیص درست گلر سپاهان توپ را به سمت چپ و دور از دستان مینا نافعی زد تا کار را به تساوی بکشد.سپاهانی‌ها در دقیقه‌ی ۷۳ بازی توسط هاجر دباغی به گل دوم رسیدند تا این دیدار با حساب ۲ -۱ به سود دختران طلایی پوش به پایان رسد.سپاهان هفته آینده در ورزشگاه تختی سیرجان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود و هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد.

 

 

انتهای پیام

مطلب قبلی کمانداران سپاهان صاحب آکادمی می‌شوند
مطلب بعدی نصب دائمی اولین جام قهرمانی سپاهان در گلستان شهدا اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN