اخبار

سپاهان در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد
روابط عمومی /

سپاهان در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: بازیکنان بومی جوان و با انگیزه هستند و در این جلساتی که با آن‌ها کار کردم متوجه رشد آن‌ها حتی نسبت به روز‌های گذشته شدم؛ مطمئن هستم تیمی خواهیم داشت که در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان و به نقل از خبرگزاری فارس، هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی برگزار خواهد شد که تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از سال‌ها دوری دوباره تصمیم به حضور در این مسابقات گرفته است.
سپاهانی‌ها هدایت تیم را به معصومه رضازاده‌ای سپردند که ۱۴ سال سابقه بازی در رده‌های مختلف ملی و باشگاهی با پیراهن تیم های پرسپولیس، راه‌آهن، نفت تهران و سایپا، ۵ قهرمانی و ۳ نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را در کارنامه را داشته است.
معصومه رضازاده، سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان در خصوص حضورش در سپاهان، اظهار داشت: از زمانی که متوجه شدیم سپاهان به دنبال حضور در لیگ برتر فوتسال است، جلساتی با بهارک حقانی‌فر معاونت ورزش قهرمانی بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.
وی افزود: باشگاه برنامه‌های خود را ارائه داد، ما هم برنامه‌ دادیم و در نهایت به توافق رسیدیم؛ چند بازیکن باتجربه جذب کردیم و برای بازیکنان جوان نیز تست‌های انتخابی برگزار شد و با ۱۸ بازیکن لیگ را آغاز خواهیم کرد.
رضازاده تصریح کرد: تیم دیر بسته شد، شاید اگر زودتر اقدام می‌کردیم، می‌شد بازیکنان دیگری را نیز اضافه کنیم، هدف امسال باشگاه یک حضور آبرومندانه در مسابقات است چون دوران بدنسازی خوبی نیز نداشتیم، برای فصول آینده به سمت قهرمانی حرکت خواهیم کرد.
سرمربی سپاهان گفت: باید تشکر کنم از مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه و مدیریت ورزش قهرمانی که باتوجه‌به این که در بودجه کلی باشگاه برای فصل جاری، تیم‌داری در فوتسال بانوان در نظر گرفته نشده بود، حمایت‌های لازم را انجام دادند و با همه سختی‌ها این تیم تشکیل شد.
وی ادامه داد: سوپرلیگ امسال یکی از بهترین دوره‌های چند سال اخیر خواهد بود، بازیکنان در تیم‌ها پخش شدند و ۴ تیم بازیکنان باکیفیت بسیار خوبی دارند، سایر تیم‌ها نیز دست‌وپا بسته نیستند و هیچ تیمی از پیش‌برنده نیست، این باعث افزایش جذابیت لیگ در فصل پیش رو خواهد شد.
رضازاده با بیان این که ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم سپاهان را بازیکنان بومی تشکیل دادند، خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌توانستیم از پتانسیل اصفهان استفاده کردیم و در نقاطی که ضعف داشتیم از دیگر بازیکنان کمک گرفتیم.
سرمربی سپاهان در پایان گفت: بازیکنان بومی جوان و باانگیزه هستند و در این جلساتی که با آن‌ها کار کردم متوجه رشد آن‌ها حتی نسبت به روز‌های گذشته شدم؛ مطمئن هستم تیمی خواهیم داشت که در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

مطلب قبلی آذربایجانی: مقابل استقلال تاجیکستان، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم
مطلب بعدی تفاهم‌نامه سپاهان و دانشگاه آزاد اصفهان امضا شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN