اخبار

آتش بازی دختران سپاهان در انزلی
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

آتش بازی دختران سپاهان در انزلی

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با ۴ گل ملوان را در هم کوبید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر امروز جمعه ۱۹ آذر ماه سال ۱۴۰۰ تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد مبارکه سپاهان در شهر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

دختران طلایی پوش در این دیدار موفق شدند با حساب ۴ بر صفر میزبان خود را در هم بکوبند.

در دقیقه ۳۱ این دیدار شوت سرکش شقایق روزبهان به تیر دروازه ملوان اصابت کرد و در بازگشت هاجر دباغی با یک ضربه دقیق گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۹ مریم رهیده با فرار از سمت راست با یک پاس دقیق مرضیه نیکخواه را در موقعیت گل زنی قرار داد تا نیکخواه گل دوم سپاهان را در این دیدار به ثمر برساند.

ملوانی‌ها که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی امتیاز از دست دهند حملاتی را روی دروازه سپاهان طرح ریزی کردند، اما درخشش مینا نافعی دروازه بان ملی پوش فولاد مبارکه سپاهان مانع گلزنی ملوان شد.

حملات پر تعداد دختران سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۵۶ باز هم همکاری مریم رهیده و مرضیه نیکخواه نتیجه داد و گل سوم سپاهان روی پاس مریم رهیده و گلزنی مرضیه نیکخواه به ثمر رسید.

طلایی‌پوشان سپاهان با وجود اختلاف سه گل میلی به عقب نشینی نداشتد و در دقیقه ۸۸ این بار پاس استثنایی سارا ظهرابی نیا با ضربه فنی هاجر دباغی وارد دروازه ملوان شد تا این دیدار با حساب ۴ بر صفر به سود طلایی پوشان اصفهان خاتمه یابد.

در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با ۱۲ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

مطلب قبلی تجلیل از پرستار ورزشکار علیرضا جعفری
مطلب بعدی سپاهان نوین از سد پاس گذشت
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN