اخبار

آینده روشن پیش‌روی والیبالیست‌های جوان سپاهان
روابط عمومی /

سرمربی تیم والیبال جوانان سپاهان:

آینده روشن پیش‌روی والیبالیست‌های جوان سپاهان

سرمربی تیم والیبال جوانان سپاهان گفت: در مدتی که با والیبالیست‌های جوان سپاهان تمرین داشته‌ام، شاهد انضباط و پتانسیل بالای آن‌ها بوده‌ام. این بازیکنان در آینده‌ای نه چندان دور به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان،حسین کلکلی‌نما، سرمربی تیم والیبال جوانان سپاهان، با اشاره به پیوستن به باشگاه سپاهان از اوایل شهریور ۱۴۰۳ و تجربه کار با این تیم اظهار کرد: از اوایل شهریور ۱۴۰۳ به باشگاه سپاهان ملحق شدم و هدفم از ابتدا این بود که با تمام توانم در تیم مردمی سپاهان فعالیت کنم. در طول دوران حرفه‌ای‌ام در تمام رده‌های سنی در باشگاه‌های مختلف بازی کرده‌ام و حالا خوشحالم که این فرصت را دارم تا در سپاهان به عنوان سرمربی خدمت کنم.

وی افزود: در مدتی که با والیبالیست‌های جوان سپاهان تمرین داشته‌ام، شاهد انضباط و پتانسیل بالای آن‌ها بوده‌ام. این بازیکنان در آینده‌ای نه چندان دور به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال جوانان سپاهان به اهداف کادر فنی اشاره کرد و گفت: تمام خواسته ما از تیم این است که این بازیکنان را به تیم بزرگسالان برسانیم.

کلکلی‌نما ادامه داد: والیبال ایران در حال حاضر به یک برند جهانی تبدیل شده و باشگاه سپاهان نیز یکی از برندهای معتبر جهانی است. حضور در این باشگاه برای جوان‌های علاقه‌مند به والیبال استان اصفهان فرصتی بسیار عالی است تا در این مسیر گام بردارند.

سرمربی تیم جوانان سپاهان بر اهمیت استمرار در تمرینات تأکید کرد: والیبال ورزشی است که باید با علم، هدف و استمرار دنبال شود. تمرینات منظم و مستمر تنها راهی است که منجر به نتایج مثبت خواهد شد و این امر در بازه زمانی کوتاه دو تا سه ماه به نتیجه نمی‌رسد.

وی  با اشاره به نقش خانواده‌ها و باشگاه در پیشرفت بازیکنان خاطرنشان کرد: والیبالیست‌ها با مدیریت بهتر خانواده‌ها و حمایت‌های باشگاه می‌توانند در طول سال به صورت مستمر فعالیت کنند و به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

مطلب قبلی بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و تراکتور آغاز شد
مطلب بعدی به دنبال هت‌تریک
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN