اخبار

امضاء تفاهم نامه همکاری میان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و شرکت بین المللی ایریسا
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

امضاء تفاهم نامه همکاری میان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و شرکت بین المللی ایریسا

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: با امضا این تفاهم نامه درآینده شاهد "باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هوشمند" خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، صبح امروز سه شنبه 12 اسفند ماه 1399 تفاهم نامه همکاری میان شرکت بین المللی ایریسا و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با موضوع تحول دیجیتال  امضا شد.

محمد رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر اهمیت حوزه هوشمند سازی باشگاه ها  گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورود به حوزه های نوظهوری که چشم اندازی روشن را برای مجموعه به ارمغان می‌آورد پیشگام و جز اولین ها بوده است؛ و قطعا با همراهی شرکت ایریسا شاهد اتفاقات بزرگی در باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان خواهیم بود.

همچنین در ادامه دکتر سرائیان، مدیرعامل شرکت ایریسا گفت: خوشحالیم که باشگاه سپاهان به حوزه تحول دیجیتال ورود کرده و به اهمیت این حوزه آگاه است. یکپارچگی اطلاعات در دنیای امروز بسیار ارزشمند است و این ارزشمندی برای باشگاه های ورزشی دوچندان خواهد بود. این یکپارچگی اطلاعات و دسترسی آسان به آن میتواند باشگاه ها را در تحلیل و پایش رفتار هواداران و بازیکنان، نظارت بر فرآیندها و تصمیم گیری ها کمک کند و در نهایت باعث خلق ارزش و ثروت شود.

محورهای این تفاهم نامه شامل: طراحی و تدوین نقشه راه تحول دیجیتال باشگاه سپاهان، طراحی و ایجاد سامانه فروش بلیط الکترونیکی و طراحی سامانه هوشمند هواداری می‌باشد.

 

انتهای پیام/ش

مطلب قبلی سپاهان نایب قهرمان رقابت های دو و میدانی باشگاهی داخل سالن کشور
مطلب بعدی رونمایی از سردیس شهید غازی و کیت جدید تیم سپاهان در روز درختکاری
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN