اخبار

تجلیل از خبرنگاران و‌ عکاسان ورزشی استان اصفهان
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

تجلیل از خبرنگاران و‌ عکاسان ورزشی استان اصفهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان طی مراسمی از اصحاب محترم رسانه شامل پنجاه نفر خبرنگار و‌ عکاس ورزشی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ آگوست(۲۸ مرداد) روز جهانی عکاسی، عصر دیروز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی به همت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه بزرگ نقش جهان برگزار شد.

در این مراسم به پاس تلاش و زحمات اصحاب محترم رسانه در پوشش خبری رویدادهای ورزشی از ۵۰ خبرنگار و‌ عکاس ورزشی استان اصفهان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن پاسداشت مقام خبرنگار و شهدای خبرنگار خصوصاً شهید مدافع حرم محسن خزایی، یاد و‌ خاطره خبرنگارانی که در سال‌های گذشته جان خود را از دست داد را زنده نگه داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه سپاهان با اشاره به فعالیت‌های باشگاه سپاهان اظهار داشت: در کشور 2 نوع باشگاه داریم که باشگاه FC و SC هستند، مقایسه این 2 مدل با یکدیگر مقایسه درستی نیست.

وی افزود: باشگاه‌های FC تنها در یک رشته ورزشی فعالیت دارند اما باشگاه‌هایی که SC هستند در رشته‌های متعدد فعالیت دارند و تنوع، هزینه، درآمد، ساختار و جنسیت آن‌ها با یکدیگر قابل قیاس نیست. این موضوع را احساس کردم که در غوغاسالاری موجود در باشگاه‌داری کشور این موضوع در حال فراموش شدن است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کاری SC بسیار متفاوت است. 16 لیگ برتری در فوتبال داریم که 11 باشگاه به صورت FC و 5 باشگاه به صورت SC اداره شده و فعالیت دارند.

باشگاه سپاهان فراگیرترین و مؤثرترین باشگاه کشور است

وی تصریح کرد: ما مفتخریم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بزرگ‌ترین، فراگیرترین، موثرترین و متنوع‌ترین باشگاه SC جمهوری اسلامی ایران است. جنسیت در باشگاه سپاهان معنا نداد و خانم‌ها و آقایان در تیم‌های قهرمانی به صورت فراگیر در حال فعالیت هستند.

ساکت بیان کرد: در باشگاه سپاهان 26 رشته ورزشی در حال فعالیت است اما دیگر باشگاه‌ها یا تنها یک تیم دارند و یا یک یا دو تیم را مدیریت می‌کنند. باشگاه سپاهان چارت و کادر بسیار گسترده‌ای دارد تا 26 رشته ورزشی را در قالب 93 تیم ورزشی و در قالب 2 هزار و 404 ورزشکار و مربی در ورزش کشور فعالیت کنند.

کمیته هواداری بانوان سپاهان رسماً آغاز به کار کرد

ساکت بیان کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ دستور داده شد کلیه کانون‌های هواداری کشور غیرفعال شود و قرار شد نظام جامع هواداری هر باشگاه نوشته شود و این اتفاق رخ داد و نظام جامع ما مورد تأیید قرار گرفت و در حال اجرایی است و کمیته‌های 9 گانه‌ای را دارد و برای نخستین بار کمیته بانوان هوادار باشگاه سپاهان رسماً آغاز به کار کرد و کمیته بانوان را برای نخستین بار فعال کردیم.

نگاه باشگاه سپاهان توجه به استعدادها و استعدادیابی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ساختار تشکیلاتی باشگاه را اصلاح کردیم، بخشی از اماکن توسعه پیدا کرده و نوسازی شده و کمیته‌های فنی باشگاه و نظام فوتبال پایه بازیابی شده است.

وی اظهار داشت: نگاه باشگاه سپاهان استعدادیابی و توجه به استعدادهاست و تأکید مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه بر این است، امیدوار هستم که برخی مسائلی که روی زمین مانده پیگیری شود و حقوق باشگاه‌ها و حق پخش تلویزیونی به درستی پرداخت شود.

ساکت افزود: امیدوارم در دولت جدید عدالت در باشگاه‌داری به عنوان یک مبنا مدنظر گرفته شود چرا که وقتی باشگاه‌ها به مراکز قدرتی وابسته باشند طبیعی است که مراکز قدرت می‌توانند اعمال نفوذ کنند و انتظار داریم که به حقوق باشگاه‌ها در دولت جدید توجه شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: به‌ویژه باشگاه‌‌هایی که چندرشته‌ای هستند و استعدادیابی می‌کنند که یک نگاه فراگیر رشته‌ای و جنسیتی دارند و خانم و آقا برایشان فرقی ندارد و این انتظار اولیه‌ای است که از دولت جدید داریم.

وی تصریح کرد: در باشگاه سپاهان موضوع موزه و تبدیل کردن ورزشگاه نقش‌جهان را به قطب گردشگری ورزشی استان را در برنامه‌‌ها قرار داده‌ایم که در حال انجام است. فروشگاه باشگاه سپاهان و برند تجاری باشگاه سپاهان به نام J2007  فعال شده است؛ 2007 نماد تجاری باشگاه است.

ساکت بیان کرد: در حوزه ارتباطات بین‌الملل نیز با 7 باشگاه تفاهم‌نامه‌ها امضا و تبدیل به برنامه شده است. کارشناسان چمن ما به ارمنستان می‌روند زیرا این کشور در حوزه زیرساخت‌های چمن کیفیت خوبی دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حوزه هواداری نیز کارت جدید هواداری را ساماندهی می‌کنیم و هواداران دارای کارت می‌شوند که یک سری مزیت برای آن‌‌ها در نظر گرفته که در تمرین افتتاحیه لیگ تنها هوادارانی که کارت دارند می‌توانند حضور داشته باشند.

مطلب قبلی دیدار کمیته بانوان امورهواداری با مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان
مطلب بعدی سپاهان نوین موفق به شکست نیروی زمینی شهید شاملی نشد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN