اخبار

روز پر مدال دوچرخه سواران سپاهان در لیگ برتر پیست با کسب ۶ نشان رنگارنگ
روابط عمومی /

روز پر مدال دوچرخه سواران سپاهان در لیگ برتر پیست با کسب ۶ نشان رنگارنگ

رکابزنان تیم‌های بزرگسالان و جوانان فولاد مبارکه سپاهان در دومین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست، ۶ بار روی سکو رفتند و ۲ مدال طلا، یک نقره و سه برنز به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دوچرخه سواران این تیم در رشته «تیم اسپرینت» بزرگسالان با ترکیب محمد دانشور، رضا رشنو، ابوالفضل امین الرعایا در مصاف با حریفانی آماده و توانمند، موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شدند.

سپاهان با ترکیب جوانانی خوش آتیه شامل بنیامین حقیقی، علی توکلی، پوریا زمانی و محمدمتین راعی در رشته «تعقیبی تیمی» جوانان هم به مدال برنز رسید.

دوچرخه سواران طلایی پوشان دیار نصف جهان متشکل از مهدی ناطقی، حسین عسکری، حسین علیزاده، بنیامین حقیقی در رشته «تعقیبی تیمی» بزرگسالان که تا لحظات پایانی تنگاتنگ پیش رفت، با سه ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول، با کسب مقام نایب قهرمانی، مدال نقره دریافت کردند.

همچنین در رشته «کایرین» بزرگسالان  ۲ سپاهانی حائز رتبه شدند و بر روی سکو رفتند، در این رقابت دیدنی و جذاب، دانشور به مدال خوشرنگ طلا دست یافت و امین الرعایا مدال برنز را کسب کرد.

در مسابقه «دور انفرادی» بزرگسالان هم حسین عسکری از سپاهان در رقابتی سخت با رکابزنانی توانا، سکوی سوم را تصاحب و مدال برنز را از آن خود کرد.

لیگ برتر دوچرخه سواری پیست در سه مرحله و هر مرحله طی سه روز برگزار می شود که در مرحله دوم و فعلی آن ۶ تیم بزرگسالان متشکل از ٣۵ ورزشکار و ۴۵ دوچرخه سوار رده سنی جوانان در قالب ٩ تیم حضور دارند.

مطلب قبلی معرفی داور دیدار سپاهان و فولاد خوزستان
مطلب بعدی برای این بازی برنامه داشتیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN