اخبار

سپاهان قهرمانی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران در مسابقات کافا را تبریک گفت

سپاهان قهرمانی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران در مسابقات کافا را تبریک گفت

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران در مسابقات کافا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی فوتبال دختران زیر 15سال کشورمان توانست در مسابقات کافا قهرمانی را از آنِ خود کند، تیمی که استان اصفهان سهم ۶ نفری در تیم داشت.
باشگاه سپاهان به عنوان یکی از باشگاه های مهم و تاثیر گذار در فوتبال بانوان قهرمانی دختران فوتبالیست کشورمان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛
قهرمانی دختران باغیرت و جسور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات کافا نشان از پشتکار و اراده دختران ایران زمین برای ساختن آینده ای پرقدرت و درخشان در فوتبال ایران است.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با تمرکز و توجه به تربیت استعدادهای درخشان و استفاده از ظرفیت فوتبال دختران نصف جهان توانست سهم پررنگی در تیم ملی زیر 15 سال کشورمان داشته داشته باشد، آوا بیگی، غزل انصاری، نگار فریدونی، ستیا فروزان فر، ویانا حق شناس، ۵ بازیکن آکادمی فوتبال دختران سپاهان هستند که به همراه آیلین دفاعی دیگر بازیکن اصفهانی توانستند بر سکوی قهرمان این دوره از مسابقات بایستند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان تنهاترین و اولین باشگاه ورزشی در بخش فوتبال بانوان با داشتن آکادمی فوتبال از پایگاه رشد، تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان با کشف و شناسایی استعدادهای دختران استان و حتی کشور زمینه ساز رشد وبالندگی دختران علاقمند به فوتبال را ایجاد کرده و به اولین باشگاهی است که طی دو سال متمادی توانسته مجوز حرفه ای فوتبال را از AFC و فدراسیون فوتبال ایران به دست آورد.

مطلب قبلی موزه سپاهان رتبه سوم کشور را کسب کرد
مطلب بعدی پیام مدیرعامل سپاهان به رئیس باشگاه العین
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN