اخبار

سپاهان پیشتاز لیگ برتر دوچرخه سواری
روابط عمومی /

سپاهان پیشتاز لیگ برتر دوچرخه سواری

مهدی ناطقی کاپیتان تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق به کسب مقام اول در ماده استقامت مسابقات دوچرخه سواری جاده شد تا با احتساب مسابقه دیروز تایم تریل انفرادی، طلایی پوشان اصفهانی پیشتاز مرحله اول لیگ برتر باشگاه های کشور شوند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پس از سپاهان که با انسجام، آمادگی تیمی و همدلی پیشتاز است، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و توماس زنجان در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

ناطقی موفق شد مسیر ١٢٧ کیلومتری این مسابقه را زودتر از ۶٩ رکابزن از ١١ باشگاه حاضر در رقابت ها طی کند و پس از عبور از خط پایان قهرمان شود.

حسین عسگری یکی دیگر از رکابزن سپاهان در این مصاف، ششم شد.

شایان ذکر است، سعید صفرزاده و حسین عسگری رکابزنان تیم سپاهان موفق شدند روز گذشته در رقابت ماده‌ تایم تریل انفرادی لیگ برتر به رده‌های اول و سوم دست یابند.

مراسم اختتامیه مرحله اول لیگ برتر، ظهر امروز در محدوده دریاچه شورابیل اردبیل با حضور نفرات برتر و مسوولان فدراسیون و عوامل اجرایی استانی برگزار شد و ناطقی و صفرزاده مدال طلا و عسگری مدال برنز خود را دریافت کردند.

مراحل دوم و سوم لیگ برتر، مهر و آبان در استان گلستان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

مهدی ناطقی، حسین عسگری، سعید صفرزاده، حسین علیزاده، علیرضا عبدالهی، علیرضا فرقانی و فرزاد شهبازی رکابزنان طلایی پوش سپاهان در این دوره هستند.

حامد جنت و یاسر رضوانی بعنوان سرمربی و مربی تیم فعالیت دارند.

همچنین محمود حضوری و جاسم عابدیان به ترتیب بعنوان تکنسین و ماساژور و محمد باقری و علیرضا حکیمیان نیز بعنوان مدیر تیم و مدیر رسانه ای دیگر اعضای تیم دوچرخه سواری سپاهان را تشکیل می‌دهند.

مطلب قبلی هواداران یار هفتم ما هستند
مطلب بعدی پوشیدن پیراهن سپاهان افتخار بزرگی است
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN