اخبار

مرتجی: در بازی‌های آینده پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد
روابط عمومی /

سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل زغال سنگ طبس؛

مرتجی: در بازی‌های آینده پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: ما هم نیاز داشتیم تا چنین شرایط سختی را تجربه کنیم و نقاط ضعف خود را بشناسیم، مطمئن باشید این ضعف‌ها را برطرف خواهیم کرد و در بازی‌های آینده پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری تیمش مقابل زغال سنگ طبس در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد ابتدا درگذشت مراد کرمی که یکی از پیش‌کسوتان زحمت‌کش هندبال بودند را به جامعه هندبال تسلیت بگویم.

وی افزود: برای این بازی به هر دو تیم تبریک می‌گویم، بازی تماشاگرپسندی را شاهد بودیم، این بازی فراز و نشیب زیادی داشتیم، ابتدا ما جلو افتادیم، سپس تیم حریف تغییر تاکتیک داد و موفق شد اختلاف را به ۶، ۷ گل هم برساند.

مرتجی تصریح کرد: در ۲۰ دقیقه پایانی ۲،۳ تعویض انجام دادم و خوشحالم بازیکنانی که به زمین آمدند توانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و با یک اختلاف پیروز شدیم و ۲ امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی سپاهان گفت: جا دارد به تیم طبس هم تبریک بگویم، بازی بسیار خوبی را انجام دادند و خیلی بهتر از بازی‌های گذشته بودند؛ ما هم نیاز داشتیم تا چنین شرایط سختی را تجربه کنیم و نقاط ضعف خود را بشناسیم، مطمئن باشید این ضعف‌ها را برطرف خواهیم کرد و در بازی‌های آینده پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد.

وی در خصوص وقفه یک ماهه در لیگ پس از هفته چهارم گفت: مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا به صورت تجمعی برگزار می‌شود و چاره‌ای جز ایجاد وقفه در مسابقات لیگ وجود ندارد، مس کرمان هم به عنوان نماینده ایران نیاز دارد یکی دو هفته زودتر برای مسابقات آماده شود.

مرتجی ادامه داد: حتی قرار بود بعد از این وقفه اردوی تیم ملی هم برگزار شود و از فدراسیون تشکر می‌کنم که از این تصمیم منصرف شد، سعی می‌کنیم با بازی‌های دوستانه خود را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

مطلب قبلی امیدوارم تماشاگران شاهد یک بازی زیبا در شارجه باشند
مطلب بعدی موسوی: تیمی داریم که تا دقایق آخر می‌جنگد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN