اخبار

مصاف با قعرنشین برای تصاحب صدر
روابط عمومی /

هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال آقایان؛

مصاف با قعرنشین برای تصاحب صدر

شاگردان بالسا رادولویچ  فردا در چهارمین دیدار خود و در سی‌و‌سومین دوره مسابقات والیبال دسته یک آقایان میزبان ملوان تهران خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سوت‌آغاز هفته چهارم سی‌سومین دوره لیگ دسته یک والیبال آقایان فردا _جمعه سیزدهم مهرماه_ در شهرهای مختلف به صدا در خواهد آمد.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گروه B این رقابت‌ها قرار دارد با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، همای فارس، پدیده صنعت اوج گلپایگان، ملوان تهران، کریمه قم، کاسپین شهر بهشت، مس شهر بابک، کود گلفام آمل و تیم ملی نوجوانان هم ‌گروه است. شاگردان بالسا در چهارمین دیدار خود باید در مقابل ملوان تهران صف‌آرایی کنند.

ملوان تهران هفته گذشته در خانه با نتیجه سه بر یک مقابل کود گلفام آمل متحمل شکست شد و در این‌سو طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان نیز هفته گذشته با نتیجه سه بر یک از سد پدیده صنعت اوج گلپایگان  گذشتند. سپاهانی‌ها در هفته نخست تیم ملی نوجوانان را شکست دادند و در هفته دوم نیز مس شهر بابک را با شکست بدرقه کردند و در دیدار سوم مقابل پدیده صنعت اوج گلپایگان با غیرت نخستین پیروزی خارج از خانه خود را جشن گرفتند و این هفته مقابل ملوان تهران قرار خواهند گرفت تا برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنند.

این دیدار از ساعت 16 فردا _جمعه سیزدهم مهر_ در سالن شهید میثمی برگزار می‌گردد.

مطلب قبلی برتری سپاهان مقابل سپاهان‌نوین در دیداری دوستانه
مطلب بعدی آغاز مسیر همکاری سپاهان و استقلال تاجیکستان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN