اخبار

موسوی: تیمی داریم که تا دقایق آخر می‌جنگد
روابط عمومی /

بازیکن تیم هندبال سپاهان پس از پیروزی مقابل زغال سنگ طبس؛

موسوی: تیمی داریم که تا دقایق آخر می‌جنگد

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: خیلی از تیم‌ها این خاصیت جنگندگی را ندارند، تیم ما تیمی است که تا دقایق آخر می‌جنگد؛ مهم پیروزی است،  چه با اختلاف یک گل چه با اختلاف ۱۰ گل، این روند را ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا به آن نتیجه و هدف دلخواه دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهدی موسوی، بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل زغال سنگ طبس اظهار داشت: بازی به شکلی بود که در ۴، ۵ دقیقه اول تواستیم اختلاف ۴ امتیازی ایجاد کنیم، سپس عقب افتادیم، هر دو تیم جنگنده بودند و ما توانستیم در نهایت به بازی برگردیم و پیروز میدان شویم.

وی افزود: خیلی از تیم‌ها این خاصیت جنگندگی را ندارند، تیم ما تیمی است که تا دقایق آخر می‌جنگد؛ مهم پیروزی است،  چه با اختلاف یک گل چه با اختلاف ۱۰ گل، این روند را ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا به آن نتیجه و هدف دلخواه دست یابیم.

موسوی تصریح کرد: به دلیل این که بازیکنان هنوز به صورت کامل هماهنگ نیستند، طبیعی است که اختلاف گل در بازی پیش بیاید، مطمئن باشید در ادامه با هماهنگی بیشتر بازی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده‌تر نتایج را از آن خود کنیم.

مطلب قبلی مرتجی: در بازی‌های آینده پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد
مطلب بعدی حضور باشگاه سپاهان در همایش باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN