اخبار

هدف باشگاه سپاهان پشتوانه‌سازی برای تیم والیبال بزرگسالان است
روابط عمومی /

مدیر فنی تیم‌های والیبال پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان:

هدف باشگاه سپاهان پشتوانه‌سازی برای تیم والیبال بزرگسالان است

مدیر فنی تیم‌های والیبال پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: از سه سال و نیم گذشته، فعالیت والیبال پایه سپاهان به همت مدیرعامل وقت باشگاه پایه‌ریزی شد. هدف باشگاه از حمایت و پشتیبانی تیم‌های پایه، آماده‌سازی بازیکنان جوان برای سال‌های آینده و ایجاد پشتوانه‌ای مستحکم برای تیم بزرگسالان است. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محسن مهنام، مدیر فنی تیم‌های والیبال پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اظهار کرد: از سه سال و نیم گذشته، فعالیت والیبال پایه سپاهان به همت مدیرعامل وقت باشگاه پایه‌ریزی شد. هدف باشگاه از حمایت و پشتیبانی تیم‌های پایه، آماده‌سازی بازیکنان جوان برای سال‌های آینده و ایجاد پشتوانه‌ای مستحکم برای تیم بزرگسالان است. 

وی افزود: طی مدت این فعالیت توانسته‌ایم بازیکنان شایسته‌ای را برای تیم‌های ملی در رده‌های جوانان، نوجوانان زیر ۱۷ سال و حتی تیم ملی دانش‌آموزی کشور آماده کنیم.

مدیر فنی تیم‌های والیبال پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: با همت باشگاه و مسئول فنی جدیدی که در سال جاری به جمع ما پیوسته است، برنامه‌های جدیدی تدوین شده و امسال حمایت بیشتری از تیم‌های پایه به عمل خواهد آمد. در همین راستا، از سرمربی تیم بزرگسالان درخواست کرده‌ایم تا در زمان‌های آزاد خود، نظارت مستقیم بر عملکرد بازیکنان جوان و شاخص داشته باشد. تاکنون دو جلسه در این راستا برگزار شده و شاهد بوده‌ایم که بازیکنان با اشتیاق و علاقه‌مندی فراوان به تمرین می‌پردازند.

مهنام با اشاره به برنامه‌های هفتگی و مکان‌های تمرینی تیم‌های پایه تصریح کرد: در چهار رده سنی نونهالان، آتیه‌سازان، نوجوانان و جوانان، بعدازظهرهای روزهای فرد در سالن‌های راه و ترابری و سازمان آب اصفهان تمرینات و برنامه‌ریزی‌های منظم هفتگی داریم. هم‌زمان چهار رده سنی تحت هدایت کادرهای فنی مجرب در حال تمرین هستند. 

وی گفت: در این مسیر، از مربیان درجه یک، بین‌المللی و دلسوز  و اخلاق‌‌مدار بهره‌ گرفته‌ایم تا تجربیات ارزشمند خود را در اختیار نوجوانان و بازیکنان آینده‌ساز والیبال قرار دهند و آنان را به‌گونه‌ای پرورش دهند که پشتوانه‌ای قوی برای تیم بزرگسالان باشند.

مهنام در ادامه سخنان خود به اهمیت والیبال طی سالیان اخیر بین خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه والیبال در میان خانواده‌ها به خوبی شناخته شده و علاقه‌مندان زیادی دارد. بسیاری از خانواده‌ها در جمع‌های دوستانه و خانوادگی به این ورزش می‌پردازند. 

وی با اشاره به اینکه در سال جدید  معاون فنی باشگاه آقای سلیمی و مدیر ورزش قهرمانی آقای پناهنده توجه بیشتری به تیم های پایه  والببال دارند و  حمایت و توجه بیشتری به تلاش و فعالیت همکاران بنده در مجموعه تیم های پایه دارند، اضافه کرد: ما در رده‌های نونهالان و آتیه‌سازان استعدادسنجی برگزار کرده‌ایم و تعداد زیادی از خانواده‌های علاقه‌مند، فرزندان خود را برای پیوستن به باشگاه سپاهان ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر فنی تیم‌های پایه والیبال باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ توانسته ایم بازیکنان شایسته برای اردوهای ملی اعزام کنیم که در تیم ملی نوجوانان نیما باطنی بهترین سرعتی زن مسابقات آسیایی شد، امین نصر در تیم ملی دانش آموزی قهرمان جهان شد. پارسا گله دار در تیم ملی زیر ۱۷ سال حضور داشت همچنین نباید فراموش کنیم که  زیر بنای تیم بزرگسالان باشگاه در ۳ سال گذشته از تیم های پایه تغذیه شده است.

مهنام در پایان گفت:  از مربیان کانون های استان اصفهان بدلیل همکاری و زحمات برای پرورش اولیه بازیکنان کمال تشکر و سپاس را دارم.

مطلب قبلی کاروان تیم فوتبال سپاهان به اردن رسید
مطلب بعدی مورایس: رقابت در آسیا برای هیچ‌کس ساده نیست
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN