اخبار

کادر تیم‌های ورزش قهرمانی سپاهان معارفه شدند
روابط عمومی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

کادر تیم‌های ورزش قهرمانی سپاهان معارفه شدند

مدیرعامل باشگاه سپاهان در آیین معارفه کادر تیم‌های ورزش قهرمانی گفت: از لحاظ آماری در بین باشگاه‌های کشور خوب هستیم اما نباید برای هدف‌گذاری گمراه شویم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، آیین معارفه کادر تیم‌های ورزش قهرمانی آقایان و بانوان باشگاه سپاهان برگزار شد.

احمد یوسف‌زاده مدیرعامل، مهدی سلیمی معاون فنی ورزشی و مدیران ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان در این مراسم حضور داشتند.

در این آیین کادر هریک از تیم‌های ورزشی در بخش آقایان و بانوان معارفه شده و عکس گروهی گرفتند.

این برنامه همزمان با دوم آبان ماه سالروز تأسیس باشگاه سپاهان در سالن اجتماعات نگین برگزار شد.

احمد یوسف‌زاده مدیرعامل باشگاه سپاهان در این آیین اظهار داشت: کادر تیم‌ها ظرفیت بالایی دارند و نیاز است که کارهایی بهتری انجام شود.

وی ادامه داد: باید براساس مبانی مدیریت استراتژیک حرکت کرد، بررسی کنیم در چه جایگاهی هستیم، به کجا می‌خواهیم برسیم، هدف‌گذاری کنیم و ببینیم چطور باید این مسیر را طی کنیم.

یوسف‌زاده تصریح کرد: عملکرد خودمان را بررسی و آسیب‌شناسی کنیم، شاخص‌های عملکردی داشته باشیم و بازخوردها را چک کنیم تا بتوانیم به اهداف ترسیم شده دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که نسل آینده را پرورش می‌دهیم و مسؤول هستیم، گفت: کشور ما سرشار از استعداد و توانمندی است و باید بررسی کنیم که این استعداد به فعلیت می‌رسد یا خیر.

وی همچنین عنوان داشت: باید برای رشد ورزشی و تربیت ورزشکاران در رده‌های پایه برنامه داشته باشیم، براین اساس می‌توانیم افرادی قدرتمند تربیت کنیم که علاوه بر زندگی ورزشی، در زندگی شخصی نیز موفق باشند.

یوسف‌زاده در پایان گفت: از لحاظ آماری در بین باشگاه‌های کشور خوب هستیم اما آیا از نظر استانداردها این مقایسه درستی است، به سایر باشگاه‌ها احترام می‌گذارم اما نباید برای هدف‌گذاری گمراه شویم.

مطلب قبلی اعلام برنامه بازی‌های سپاهان در هفته یازدهم تا پانزدهم لیگ برتر
مطلب بعدی مدیرعامل باشگاه سپاهان: برنامه داریم ورزش قهرمانی در سطح عالی حرکت کند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN