اخبار

باید با دست پر‌ از ازبکستان بازگردیم/ آماده این مسابقه هستیم

باید با دست پر‌ از ازبکستان بازگردیم/ آماده این مسابقه هستیم

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: باتوجه به تمرینات و وضعیت آمادگی روحی و جسمی بازیکنان سپاهان، تیم آماده رویارویی با آلمالیق ازبکستان است‌.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهدی سلیمی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آستانه دیدار خود مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم برای این مسابقه مناسب است و به جز دو بازیکن مصدوم این تیم، سایر بازیکنان وضعیت مناسبی دارند.

وی در این ارتباط گفت: شهریار مغانلو و رضا شکاری بازیکنان مصدوم، سپاهان را در دیدار پیش رو همراهی نخواهند کرد، اما تیم برای دیدار با حریف سرحال و آماده است.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران با اشاره به شرایط تمرینات تیم ادامه داد: خوشبختانه تمرینات اخیر تیم در وضعیت خوبی برگزار شد و تیم را به مرز آمادگی مطلوبی رساند و ما برای این مسابقه از آمادگی خوبی برخوردار هستیم.

وی تصریح کرد: سپاهان به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری دارد و تلاش می‌کند که هرطور شده در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: برای بهبود جایگاه در جدول لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا باید امتیاز کامل از این مسابقه را کسب کنیم و با دست پر به اصفهان بازگردیم.

مطلب قبلی رویای سپاهان تمدید کرد/ ساعی با طلایی‌ها به والیبال بازگشت
مطلب بعدی عادلی تنها نماینده طلایی نصف جهان در سیدنی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN