اخبار

برای صعود هم قسم شده‌ایم
روابط عمومی /

بازیکن تیم والیبال بزرگسالان سپاهان:

برای صعود هم قسم شده‌ایم

بازیکن تیم والیبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان گفت: پیش‌بینی کردن نتیجه مسابقات از یک نظر خوب است و از نظر دیگر شاید چندان مناسب نباشد، اما همه بازیکنان قسم خورده‌اند که برای رسیدن به پلی‌آف و جشن قهرمانی آماده باشیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و به نقل از برنا، محمد عزیزی، بازیکن تیم والیبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان  درباره حضور خود در این تیم اظهار کرد: باعث افتخار است که در شهری مثل اصفهان حضور دارم و پیراهن باشگاه بزرگی همچون سپاهان را به تن می‌کنم، باشگاهی که حامی و پشتیبان تمامی ورزش‌ها است.

وی افزود: این تیم طی سال‌های گذشته، سه سال حضور در سوپر لیگ و سابقه قهرمانی در دسته یک را تجربه کرده‌ است و بسیار خوشحالم که برای سپاهان در اصفهان بازی می‌کنم.

بازیکن تیم والیبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان  ادامه داد: در دو هفته گذشته عملکرد خوبی داشته‌ایم و اگر این هفته هم پیروز شویم، با سه برد پیاپی هت‌تریک کرده‌ایم. 

عزیزی اضافه کرد: در مورد این دو هفته باید بگویم که تیم با تمام قوا و تمرکز بازی کرده و برای بازی هفته جاری مقابل تیم‌های پیش رو نیز همین هدف را دنبال می‌کنیم. 

وی ادامه داد: پیش‌بینی کردن نتیجه بازی از یک نظر خوب است و از نظر دیگر شاید چندان مناسب نباشد، اما همه بازیکنان قسم خورده‌اند که برای رسیدن به پلی‌آف و جشن قهرمانی آماده باشیم.

بازیکن تیم والیبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان افزود: در هفته گذشته، مخصوصاً در ست سوم، بازی کمی گره خورد. شاید این مسئله به دلیل فشار هواداران بود، اما به‌طور کلی حضور هواداران بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: نظر من این است که هواداران تأثیر بسیار زیادی داشته‌اند و ما در دو بازی خانگی گذشته که هواداران حضور داشتند، واقعاً از حمایت‌شان بهره‌مند شدیم.

عزیزی بیان کرد: تمام اهالی ورزش، سپاهان را با هواداران پرشور، خوش‌ذوق و دلسوزش می‌شناسند. شاید هواداران در ظاهر به چشم نیایند، اما از نظر روحی و روانی کمک‌های بسیاری به تیم می‌کنند و فشار زیادی را بر تیم حریف وارد می‌کنند. ما از این هواداران عزیز سپاسگزاریم که در تمام بازی‌های این دو هفته در اصفهان حضور داشتند و با نفس‌های گرمشان تیم خود را همراهی کردند.

مطلب قبلی اجازه اشتباه مقابل پدیده صنعت اوج گلپایگان نخواهیم داشت
مطلب بعدی حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در تمرین دختران هندبالیست
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN