اخبار

تلاش دختران سپاهانی بی نتیجه ماند

تلاش دختران سپاهانی بی نتیجه ماند

تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در برابر تیم فولاد هرمزگان با نتیجه ۳۳ بر ۲۳ نتیجه بازی را واگذار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در چارچوب هفته سوگ رقابت‌های نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان به رقابت پرداخت که در نهایت دختران سپاهانی با وجود عملکرد مناسب با نتیجه ۳۳ بر ۲۳ مغلوب تیم حریف شدند.

 شاگردان فاطمه محمدخانی در آغاز نیمه نخست، سعی داشتند اختلاف امتیازی را افزایش دهند اما حریف قصد عقب‌نشینی نداشت و برابر آنها پیش می‌آمد.

بازیکنان تیم سپاهان با حملات متعدد به سمت دروازه حریف به برتری خود ادامه دادند. اما تلاش آنها ثمره نداشت و در نهایت نیمه نخست با نتیجه برابر ۱۴ بر ۱۴ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید.

نیمه دوم، بازیکنان سپاهان به قصد جبران امتیازات از دست رفته به زمین مسابقه رفتند، طلایی‌پوشان در نیمه دوم همچنان به برتری خود ادامه دادند تا اختلاف امتیازی در لحظه‌ای به امتیاز برابر رسیدند ولی در پایان، این دیدار با وجود تلاش فراوان دختران سپاهانی با نتیجه برابر ۳۳ بر ۲۳ به سود هرمزگان تمام شد. 

مطلب قبلی قهرمانی مقتدرانه سپاهان در لیگ برتر دوچرخه سواری جاده جوانان
مطلب بعدی کسب سه امتیاز شیرین، از افق پر حاشیه
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN