اخبار

جدال حساس بانوان هندبالیست برنده نداشت
روابط عمومی /

جدال حساس بانوان هندبالیست برنده نداشت

در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان با وجود تلاش فراوان و برتری برابر تیم شاملی کازرون به مسابقبقه پرداخت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی ۲۶ بر ۲۶ به پایان رسید.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در هفته یازدهم رقابت‌های هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم شاملی کازرون در ورزشگاه میثمی اصفهان به رقابت پرداخت که در نهایت دختران سپاهانی با وجود تلاش فراوان با نتیجه مساوی ۲۶ بر ۲۶ زمین مسابقه را ترک کردند.

 شاگردان مونتسرات پوچه‌دیاز در شروع نیمه اول، با حملات متعدد به سمت دروازه حریف و تلاش مضاعف خوش درخشیدند، طلایی پوشان با تلاش فراوان سعی کردند، اختلاف امتیازی را افزایش دهند اما حریف قصد عقب نشینی نداشت و پا به پای یکدیگر پیش می‌رفتند.

بازیکنان طلایی‌پوش تیم سپاهان با حملات متعدد به سمت دروازه حریف به برتری خود ادامه دهند. اما این پایان کار نبود و دختران طلایی‌پوش سعی داشتند با عملکرد قابل تحسین خود و دفاع‌های خوب نتیجه را به سود خود رقم بزنند، در نهایت نیمه نخست با نتیجه برابر ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید.

نیمه دوم، بازیکنان سپاهان به قصد برد به زمین مسابقه رفتند، طلایی‌پوشان در نیمه دوم همچنان به برتری خود ادامه دادند تا اختلاف امتیازی را افزایش دهند اما حریف پا به پای آن‌ها پیش می آمد، در پایان، این دیدار با تلاش فراوان دختران سپاهانی این دیدار با نتیجه برابر ۲۶ بر ۲۶ تمام شد. 

 

 

 

 

مطلب قبلی حضور خانواده سپاهان در راهپیمایی روز قدس
مطلب بعدی غرش شیران طلایی در نصف‌جهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN