اخبار

حضور بازیکنان تیم فوتبال بانوان در تست های پایان فصل

حضور بازیکنان تیم فوتبال بانوان در تست های پایان فصل

بازیکنان تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان در تمامی رده های سنی با توجه به نگاه علمی محور باشگاه در تست پایان فصل شرکت کردند تا وضعیت آمادگی بدنی آنها مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ؛ با توجه به نگاه علمی محور و به روز باشگاه سپاهان در دو بخش بانوان و آقایان و به ویژه رده های پایه ، تستهای ارزیابی آمادگي بدنی در پایان لیگ برتر، جهت شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت بازیکنان با هدف برنامه ریزی تمرینات بدنسازی موثرتر در فصل آینده و همچنین ارزیابی عملکرد تیم های پایه، طی مدت یک هفته در ورزشگاه بزرگ نقش جهان و دانشگاه اصفهان برگزار شد.
این تستها شامل؛ حداکثر توان هوازی ، استقامت در سرعت، سرعت و شتاب گیری، چابکی، قدرت، عکس‌العمل، تعادل و شاخص توده بدنی بود.
توجه به نکات علمی و دانش به روز فوتبال یکی از نکات مهم و مورد توجه باشگاه فولادمبارکه سپاهان است، بازیکنان سپاهان در ابتدای فصل و نیم فصل نیز در تست های ارزیابی آمادگی بدنی نیز شرکت کرده بودند.
آمادگی جسمانی خوب و بالای بازیکنان سپاهان در طول لیگ با توجه به فشردگی نیم فصل دوم و شرایط آب و هوایی که منجر به عملکرد خوب آنها شد نشان از  موفقیت کادر فنی و بدنسازی و پزشکی این تیم است.

مطلب قبلی سپاهان پیروز شهرآورد نصف‌جهان
مطلب بعدی تیم را حمایت کنیم و باور داشته باشیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN