اخبار

سپاهان، باشگاه اولین‌ها/اقدام حرفه‌ای و در کلاس جهانی، این‌بار در والیبال
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

سپاهان، باشگاه اولین‌ها/اقدام حرفه‌ای و در کلاس جهانی، این‌بار در والیبال

یم والیبال سپاهان برای اولین بار و در رقابت حساس برابر تیم شهرداری ارومیه، اقدام به نصب آزمایشی دستگاه ویدیوچک کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم والیبال سپاهان برای اولین بار و در رقابت حساس برابر تیم شهرداری ارومیه، اقدام به نصب آزمایشی دستگاه ویدیوچک کرد تا پس از بررسی‌های لازم در خصوص خرید آن تصمیم گیری شود.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال برای اولین بار و در رقابت حساس برابر تیم شهرداری ارومیه، اقدام به نصب آزمایشی دستگاه ویدیوچک کرد تا پس از بررسی‌های لازم و ارائه گزارش به مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص خرید آن تصمیم گیری شود.

این دستگاه با استفاده از دوربین‌های حرفه ای، تمامی خطوط مربوط به سرویس، خط یک سوم، تور و چهار گوشه زمین را پوشش می‌دهد و منطبق با ضوابط فدراسیون جهانی والیبال، از دوربین‌های سر دفاع نیز بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد دستگاه ویدیوچک نصب شده در سالن ۲۵ آبان اصفهان، سربلند از میدان بررسی فنی بیرون آمده باشد و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به زودی در خصوص خرید آن تصمیم گیری خواهند کرد.

لازم به ذکر است این اقدام برای اولین بار در سطح باشگاه‌های ایران عملیاتی گردیده و در صورت نصب دائمی دستگاه ویدیوچک در سالن شش هزار نفری ۲۵ آبان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اولین باشگاه ایرانی در رشته والیبال خواهد بود که در مسیر حرفه‌ای شدن گام برداشته و در سطح کلاس جهانی اقدام خواهد کرد.

مطلب قبلی پیام تسلیت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای درگذشت استاد عرفان‌منش پیشکسوت رسانه‌ای استان اصفهان
مطلب بعدی پیام تسلیت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای درگذشت شادروان مسعود فیروزی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN