اخبار

سپاهان سه‌شنبه مقابل شمس‌آذر بازی می‌کند
روابط عمومی /

در دیدار تدارکاتی

سپاهان سه‌شنبه مقابل شمس‌آذر بازی می‌کند

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم سپاهان روز سه‌شنبه با هدف حفظ آمادگی خود در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شمس‌آذر تهران می‌رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهدی سلیمی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آستانه دومین دیدار آسیایی اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان پس از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، به مدت دو روز تعطیل شد و از روز پنجشنبه 30 شهریور با حضور بازیکنان تیم از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: بازیکنان سپاهان طی روزهای گذشته تمرینات تاکتیکی و بدنسازی خود را طی می‌کنند و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای حفظ آمادگی تیم تا پیش از دیدار با الاتحاد وجود دارد.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است سپاهان روز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین می‌رود.

وی ادامه داد: قرار است که این دیدار از ساعت 17 روز سه‌شنبه 4 مهرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود و طلایی‌پوشان در این مسابقه در تلاش برای حفظ آمادگی پیش از مسابقه با الاتحاد عربستان هستند.

سلیمی درباره وضعیت بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان مصدوم تیم در حال حاضر رو به بهبودی هستند و کاوه رضایی نیز به تمرینات سپاهان اضافه شده است. تلاش ما آن است که با آمادگی کامل به مصاف الاتحاد عربستان برویم و در این مسابقه نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی با اشاره به همکاری باشگاه ذوب‌آهن در خصوص این مسابقه خاطرنشان کرد: از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن که در راستای برگزاری این بازی تدارکاتی با نماینده ایران همکاری کردند و زمین محل برگزاری مسابقه را در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنیم. 
 
سپاهان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز دوشنبه 10 مهر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود.

مطلب قبلی پیام تبریک باشگاه سپاهان در پی کسب اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری زنان ایران در بازی‌های آسیایی
مطلب بعدی حق پخش مهمترین عنصر درآمد پایدار باشگاه‌هاست
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN