اخبار

سپاهان فینالیست شد
روابط عمومی /

سپاهان فینالیست شد

تیم سپاهان با برتری مقابل مقاومت البرز به فینال مسابقات لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ تیم کشتی‌فرنگی این باشگاه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ‌ برتر کشتی‌فرنگی امروز(جمعه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران به مصاف تیم مقاومت البرز رفت و با پیروزی ۸ بر ۲ حریف خود به فینال رقابت‌ها راه یافت.

علی‌ نوربخش در وزن ۵۵ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر یک مغلوب مهدی احدی شد؛ در دسته ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد  با حساب ۵ بر یک امیررضا ده‌بزرگی را شکست داد.

آرمین محب‌ثابت کشتی‌گیر وزن ۶۳ کیلوگرم سپاهانی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ امید علیائی را مغلوب کرد؛ دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم در یک کشتی نزدیک مقابل رضا عباسی نتیجه را با حساب ۵ بر ۴ واگذار کرد.

در دسته ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا رستمی ۳ بر یک محمد غلامی را مغلوب کرد، محمدرضا مختاری در وزن ۷۷ کیلوگرم

عباس مهدی‌زاده در دسته ۸۲ کیلوگرم محمد عربی را مقتدرانه و با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت؛ ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل آرشام بهرام‌زاده به برتری ۵ بر یک دست یافت.

مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از تساوی یک بر یک مقابل هادی قربانی، با توجه به ترتیب امتیازات پیروز میدان لقب گرفت و در پایان علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر یک از سد علیرضا حسنوند گذشت.

دیدار نهایی بیست‌ و دومین دوره لیگ‌برتر کشتی فرنگی کشور عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد و طلایی‌پوشان سپاهان به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی قم خواهند رفت.

مطلب قبلی نماینده شایسته سپاهان در تیم ملی فوتبال جوانان
مطلب بعدی تجلیل از تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN