اخبار

سپاهان نفت را گلباران کرد

سپاهان نفت را گلباران کرد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر نفت مسجدسلیمان را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز(شنبه) در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و با برد ۴ بر صفر اصفهانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورایس با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو وارد زمین مسابقه شدند.

بازی را سپاهانی‌ها بهتر آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی با چند شوت پشت محوطه جریمه و حرکات از سمت چپ خط دفاعی نفت، دروازه این تیم را تهدید کردند.

در دقایق پایانی این نیمه فرصت‌طلبی شهریار مغانلو و جایگیری خوب او در محوطه جریمه گل اول را برای سپاهان به ارمغان آورد تا شاگردان مورایس برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز این سپاهانی‌ها بودند که سه بار دیگر دروازه نفت را باز کردند تا در پایان با نتیجه قاطع ۴ بر صفر پیروز میدان لقب بگیرند.

گل‌های سپاهان در این دیدار را شهرایار مغانلو، محمد دانشگر، امید نورافکن و مجتبی مقتدایی(مدافع نفت) به ثمر رساندند.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، کیفیت بالای چمن نقش جهان با وجود بارش شدید باران در ساعات ابتدایی امروز بود که با تلاش مسئولان ورزشگاه در بهترین فرم آماده برگزاری مسابقه شده بود.

مطلب قبلی ۱۱ مرد سپاهان در برابر نفت مسجد سلیمان
مطلب بعدی مورایس : هواداران سپاهان بدانند که در قلب ما جای دارند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN