اخبار

فاجعه داوری در سیرجان/ دیگر سکوت نمی‌کنیم و منتظر پاسخیم
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

فاجعه داوری در سیرجان/ دیگر سکوت نمی‌کنیم و منتظر پاسخیم

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیگر در برابر اشتباهات داوری سکوت نخواهد کرد.
 

 
رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با  روابط عمومی این باشگاه در خصوص داوری پُر اشکال دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و گل گهر سیرجان گفت: در حالی که پیش‌بینی می‌شد در تقابل دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و گل گهر سیرجان به اتکای وجود بازیکنان تکنیکی و اندیشه‌های فنی کادر فنی دو تیم شاهد یک بازی بسیار زیبا، جذاب و تماشاگر پسند باشیم، علیرغم تلاش بازیکنان دو تیم و جنگندگی که از آنان شاهد بودیم، فاجعه داوری علیه سپاهان رقم خورد به طوری که حداقل دو پنالتی ۱۰۰ درصد به اقرار کارشناسان داوری به نفع سپاهان گرفته نشد و گل دقیقه ۳ آفساید تیم گل‌گهر سیرجان سالم تشخیص داده شد و عملاً جریان بازی را به سمت و سوی دیگری برد،  این درحالی است که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کادر فنی و جناب آقای نویدکیا با نجابت از هر گونه جو سازی علیه داوری، فضاسازی و استفاده از ابزارهای مختلف فشار و جنگ رسانه‌ای خودداری کرده‌اند. ولی علی الظاهر این رفتار اخلاق‌ مدارانه و منش جوانمردانه در فوتبال کشور مورد توجه قرار نمی‌گیرد.


وی یادآور شد: در چهار هفته قبل نیز شاهد اشتباهات اثرگذار که نتیجه مسابقه را علیه سپاهان در مقابل ذوب آهن رقم زد بودیم، در همین راستا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رسماً با کمیته داوران مکاتبه کرد، چند  روز بعد(بعلت عدم پاسخ کمیته داوران) نامه پیرو را مجدداً ارسال و خواستار رسیدگی به نحوه قضاوت و رفتارهای پُر از اشکال و دور از عدالت داور و داور چهارم طی مکاتبه‌ای به فدراسیون و کمیته داوران منعکس شد ولی مجدداً هیچگونه پاسخی دریافت نکردیم تا امروز بار دیگر شاهد یک فاجعه عظیم داوری باشیم تا در یک مسابقه تیم داوری بیش از سه اشتباه تاثیرگذار علیه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان رخ دهد!
مدیر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: فردا صبح(یک‌شنبه چهاردهم آذرماه) مکاتبه رسمی و اعتراض باشگاه به کمیته داوران انجام  می‌گردد. امیدواریم اینبار این فاجعه داوری مورد رسیدگی قرار گرفته و شاهد پاسخ کمیته داوران در این رابطه باشیم.

فتاحی تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکنون از هرگونه بهانه‌جویی، فضاسازی و تحت فشار قرار دادن سیستم داوری و جنجال آفرینی بری بوده است ولی در هفت هفته گذشته شش امتیاز باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قربانی چنین اشتباهات فاجعه آمیزی شده که دیگر امکان سکوت را از ما گرفته است.

از مسئولان مربوطه پاسخگویی رسمی به مکاتبات باشگاه را خواستار هستیم هر چند معتقدیم کیان داوری فوتبال ایران متشکل از انسان‌های سالم، پاک و پاک‌باخته است اما اشتباهات فاجعه‌آمیز و غیر قابل تحمل شده است.

مطلب قبلی فاجعه داوری در سیرجان علیه سپاهان
مطلب بعدی شش سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شدند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
2/3
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN