اخبار

قهرمانی از رگ گردن نزدیک‌تر است
روابط عمومی /

مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی‌فرنگی کشور؛

قهرمانی از رگ گردن نزدیک‌تر است

دوبنده پوشان سپاهانی که در سخت‌ترین گروه مسابقات لیگ دسته یک کشور حضور داشتند توانستند شگفتی‌ساز باشند و با شکست مقتدرانه حریفانشان به عنوان صدرنشین بلامنازع گروه C به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و در مرحله نیمه نهایی نیز در اسلامشهر به مصاف حریفان تا دندان مسلح خود رفتند و با چاشنی غیرت به مرحله پایانی راه یافتند. حالا در مرحله پایانی برای اضافه کردن یک جام دیگر به موزه افتخارات باشگاه سپاهان چهارشنبه _سوم مرداد_ باید در کمپ صفائیه به مصاف رقیبان بروند.

 به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه های کشور چهارشنبه _سوم مردادماه_ در کمپ بین‌المللی صفائیه برگزار می‌شود. سپاهان اصفهان برای رسید به جام قهرمان باید در گل‌گهر سیرجان را شکست دهد تا در فینال به مصاف برنده دیدار هیئت کشتی فارس و هوافضای تهران برود.

گفتنی است، دوبنده پوشان سپاهانی در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها (مجموع دور رفت و برگشت) به‌عنوان صدرنشین گروه C مسابقات را به‌پایان رساندند و در مرحله نیمه نهایی نیز با کسب سه پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله پایانی صعود کردند.

مطلب قبلی بازدید سفیر ایران در ترکیه از اردوی سپاهان در ارزروم ترکیه
مطلب بعدی 3 بازیکن سپاهان در تیم ملی فوتبال جوانان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN