اخبار

لارستانی‌ها حریف بانوان هندبالیست سپاهان نشدند
روابط عمومی /

لارستانی‌ها حریف بانوان هندبالیست سپاهان نشدند

در هفته هفتم و پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان با برتری قاطعانه تیم لارستان را با نتیجه 32 بر 23 شکست داد و با کسب پیروزی به تعطیلات نیم فصل رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در هفتمین هفته از رقابت‌های هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم لارستان در ورزشگاه سجادی اصفهان به رقابت پرداخت که در نهایت دختران سپاهانی با برتری قاطع و با نتیجه 32 بر 23 تیم حریف را با شکست بدرقه کردند.

پس از شروع نیمه نخست، بازیکنان سپاهان با حملات متعدد به سمت دروازه حریف خوش درخشیدند، طلایی پوشان با تلاش مضاعف سعی داشتند اختلاف امتیازی را افزایش دهند اما حریف قصد عقب نشینی نداشت و پا به پای یکدیگر پیش می‌رفتند.

بازیکنان تیم سپاهان با حملات متعدد به سمت دروازه حریف سعی کردند به برتری خود ادامه دهند. اما این پایان کار نبود و دختران طلایی‌پوش سعی داشتند با عملکرد قابل تحسین خود و دفاع‌های خوب نتیجه را قاطعانه به سود خود رقم بزنند، در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۱۲ بر ۱۲ به پایان رسید.

شاگردان مونتسرات پوچه‌دیاز در نیمه دوم همچنان به برتری خود ادامه دادند و اختلاف امتیازی را به ۹ رسانند، در پایان این دیدار با فراوان تلاش دختران سپاهانی با نتیجه 32 بر 23 تیم لارستان شکست خورد و طلایی‌پوشان با کسب پیروزی به تعطیلات نیم‌فصل رفتند.

 

 

مطلب قبلی نونهالان سپاهان آماده حضور در یک‌چهارم نهایی می‌شوند
مطلب بعدی دعوت جامعه ورزشی استان اصفهان به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN