اخبار

ملی‌پوش فوتبال بانوان سپاهان: پیشنهاداتم را با اولویت سپاهان بررسی می‌کنم/ نگاه حرفه‌ای به فوتبال بانوان شود
روابط عمومی /

در حاشیه مراسم از برترین های فوتبال استان اصفهان؛

ملی‌پوش فوتبال بانوان سپاهان: پیشنهاداتم را با اولویت سپاهان بررسی می‌کنم/ نگاه حرفه‌ای به فوتبال بانوان شود

عادلی، ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان، گفت: هفته آینده اردو تیم ملی برای بازی با بلاروس است و پس از آن با توجه به پیشنهاداتم با اولویت سپاهان بررسی خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه  فولاد مبارکه سپاهان، فاطمه عادلی در حاشیه آیین تجلیل از فعالان حوزه فوتبال، فوتبال ساحلی،فوتسال و فوتبال بانوان با تقدیر از هیئت فوتبال استان اصفهان در برگزاری مراسم تجلیل از برترین ها و فعالان فوتبال استان در خصوص شرایط تیمش برای فصل بعد در لیگ‌برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: لیگ بانوان مثل هر سال مهر شروع می‌شود. هنوز زمان زیادی مانده و هیچ تیمی استارت نزده است.
وی افزود: هفته آینده اردو تیم ملی برای بازی با بلاروس است و پس از آن با توجه به پیشنهاداتم با اولویت سپاهان بررسی خواهیم کرد.
او با بیان اینکه هر سال باشگاه سپاهان سیاستی در نظر می‌گیرد و مطابق آن تیم می‌بندد، یادآور شد: فکر می‌کنم هنوز تصمیم برای بستن تیم قهرمان گرفته نشده و ما قطعا دلمان می‌خواهد قهرمانی را کسب کرده و راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم.
عادلی در خصوص درخواستش از مدیر عامل جدید سپاهان تصریح کرد: ضعف فوتبال زنان زیاد است. باید به صورت تیم حرفه‌ای به آن نگاه شود و راه زیادی در پیش داریم. امیدوارم با مدیرعامل جدید شاهد پیشرفت و توسعه فوتبال بانوان باشیم.

مطلب قبلی درخشش رکابزن سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری «خزر» با کسب ۲ مدال
مطلب بعدی تجلیل از طلایی‌های فوتبال بانوان در مراسم جشن بزرگ خانواده فوتبال اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN