اخبار

وویوویچ: نخستین بازی ما در آسیا، مهم‌ترین بازی ماست
روابط عمومی /

حریفان قدرتمندی پیش رو داریم

وویوویچ: نخستین بازی ما در آسیا، مهم‌ترین بازی ماست

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نبود یک بازیکن بازی ساز واقعی چالش اصلی تیم ما به ویژه در مسابقات جام باشگاه های آسیا به شمار می رود که باید این کمبود را رفع کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، وسلین وویوویچ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان سپاهان علاقه زیادی به شوت زدن دارند و با توجه به اینکه تمام این شوت‌ها به گل منجر نمی‌شود.

سرمربی هندبال سپاهان اصفهان درباره سطح هندبال در قاره‌های آسیا و اروپا خاطرنشان کرد: تمام بازی ها در ایران را ندیده و تنها سه مسابقه را تماشا کرده ام اما باید بگویم در مورد سرعت انتقال توپ و بازی قدرتی، اختلاف زیادی بین آسیا و اروپا وجود دارد.

وویوویچ تصریح کرد: خطاهای تکنیکی در هندبال به‌ویژه در پاس، دریافت و شوت در ایران و آسیا نیز بیشتر از قاره اروپاست که باید روی این مسئله کار کنیم تا سطح ارائه نمایش ارتقا یابد.

وی درباره پیش بینی نتیجه گیری سپاهان در مسابقات جام باشگاه های آسیا اضافه کرد: اکنون در این باره نمی توان صحبت کرد زیرا حریفان قدرتمندی پیش رو داریم به ویژه تیم الریان قطر که بازی نخستین ما با این تیم خواهد بود از کادر و بازیکنان خوبی بهره می برد.

مطلب قبلی بازدید مدیرعامل از تمرینات زردپوشان زاینده‌رود
مطلب بعدی سپاهان به زاگرس رسید
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN