اخبار

کاپیتان سپاهان: بالانس‌ خوبی در تیم داریم

کاپیتان سپاهان: بالانس‌ خوبی در تیم داریم

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: من در هر تیمی که بازی کردم به چیزی جز قهرمانی فکر نکردم، بالانس خوبی در تیم داریم که دست مربی را برای استفاده از ترکیب‌های مختلف باز می‌گذارد و این برای استراحت بیشتر بازیکنان نیز خوب است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: باعث افتخار است دوباره در خدمت سپاهان هستم، سال‌های گذشته سابقه کسب عنوان قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارم و سپاهان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین باشگاه‌های ایران است که سرمایه‌گذاری خوبی در هندبال انجام داده است.

وی افزود: امیدوارم امسال نیز مانند سال‌های گذشته به عنوان پرافتخار‌ترین تیم ایران قهرمان لیگ شویم و سپس در مسابقات آسیایی حضور یابیم تا دوباره شاهد قدرت‌نمایی هندبال سپاهان باشیم؛ با پتانسیلی که امسال در تیم می‌‌بینم توانایی دستیابی به این اهداف را داریم

حیدرپور تصریح کرد: تیم ما از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده است، بازیکنان جوان ما نیز چند سالی است در لیگ بازی می‌کنند و در سطح لیگ ایران تجربه خوبی دارند؛ این که چگونه از این بازیکنان استفاده شود تصمیمی است که کادرفنی اتخاذ خواهد کرد.

بازیکن سپاهان گفت: فکر می‌کنم تیمی که در حال حاضر داریم، آمادگی خوبی دارد چون زودتر از تیم‌‌های دیگر آغاز کردیم، هدفی داریم که توسط کادرفنی و بازیکنان ترسیم شده است و باید به این هدف دست یابیم.

وی ادامه داد: لیگی داریم که زمان زیادی به طول خواهد انجامید، بازی در لیگ و حضور در اردو‌های تیم ملی باعث می‌شود حفظ بازیکنان در شرایط مناسب کار سختی باشد.

حیدرپور گفت: قطعا وقتی سرمربی تیم ملی بازی‌های تیم ما را نگاه کند بیش از ۷ تا ۸ بازیکن سپاهان به تیم ملی دعوت خواهند شد؛ البته حضور بازیکنان زیاد در تیم ملی نکات مثبت و منفی خود را دارد.

کاپیتان سپاهان ادامه داد: من در هر تیمی که بازی کردم به چیزی جز قهرمانی فکر نکردم، بالانس خوبی در تیم داریم که دست مربی را برای استفاده از ترکیب‌های مختلف باز می‌گذارد و این برای استراحت بیشتر بازیکنان نیز خوب است.

مطلب قبلی سپاهان از امیدیه امتیاز نگرفت
مطلب بعدی کاروان سپاهان به اهواز رسید
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN