اخبار

۱۸ امتیاز دست نخورده داریم، پس هر بازی یک فینال است
علیرضا پویانسب /

۱۸ امتیاز دست نخورده داریم، پس هر بازی یک فینال است

سرمریی سپاهان گفت: شش بازی دیگر داریم که هر کدام یک فینال است و ما هنوز ۱۸ امتیاز دیگر داریم که باید به دنبال آن امتیازها باشیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ،ژوزه مورایس در نشست پس از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به تیم تبریک می گویم که در سال جدید با برد شروع کردیم، بازی ساده ای نداشتیم چراکه تیم حریف نیازمند امتیاز نجات بود و قدرت خود کاری در آنها به وجود آمده بود.

وی افزود: شش بازیکن ما از تیم دور بودند و برای هماهنگی آنها زمان نیاز داشتیم و این یک فاکتور در بازی امشب محسوب می شد، با وجود همه این اتفاقات هدف برد بود که به آن رسیدیم و باید برای بازی بعدی آماده باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: یک، هیچ پیروز شدیم ولی بازهم موقعیت گل داشتیم، اما گل نزدیم و این فوتبال است.

مورایس تصریح کرد: در خصوص گرفتن امتیاز با حداقل گل چیزی برنامه ریزی نکرده بودم و این بازیکنان من هستند که باید گل بزنند و من به دنبال بازی با گل های زیاد یعنی حتی ۵ گل هستم.

وی ادامه داد: شش بازی دیگر داریم که هر کدام یک فینال است و ما هنوز ۱۸ امتیاز دیگر داریم که باید به دنبال آن امتیازها باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: بازی برابر تراکتورسازی با بازی صنعت نفت متفاوت است، صنعت نفت یک امتیاز هم برایش خوب بود، اما بازی با تراکتورسازی قطعا متفاوت است و ما همواره به دنبال پیروزی در تهاجم در هر بازی هستیم. 

مورایس خاطرنشان کرد: یاسین سلمانی بازیکن تیم است وقتی که بازی می کند با تمام وجود بازی می کند و وقتی بازی نمی کند در اختیار تیم است و بازیکنی تیم را قهرمان می کند که در اختیار تیم باشد.

مطلب قبلی در سال ۱۴۰۲ هم صدر طلایی باقی ماند
مطلب بعدی جای‌گیری و تشخیص دقیق کمک داور روی گل سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

فایل ها برای دانلود

جستجو در اخبار

DNN