اخبار

امیدواریم جواب اعتماد باشگاه سپاهان را با کسب بهترین عنوان بدهیم
روابط عمومی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

سرمربی تیم طناب‌زنی سپاهان:

امیدواریم جواب اعتماد باشگاه سپاهان را با کسب بهترین عنوان بدهیم

سرمربی تیم طناب‌زنی سپاهان گفت: سومین سالی است که باشگاه سپاهان از تیم طناب‌زنی حمایت کرده است و امیدواریم همانند گذشته بتوانیم جواب اعتماد باشگاه سپاهان را با کسب بهترین عنوان بدهیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ابوذر فتحی مدیر و سرمربی تیم طناب‌زنی سپاهان اظهار داشت: از ابتدای سال تمرینات تیم به صورت ۳ جلسه در هفته برگزار شد و از ابتدای مهر ماه تمرینات به ۲ جلسه تمرینی و یک جلسه بدنسازی تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به مرز ۸۰ درصد آمادگی برای مسابقات رسیده‌ایم؛ ۲ بازیکن تیم مصدومیت شدید از ناحیه زانو داشته‌اند اما نفرات جایگزین بسیار خوبی را داریم و تمام بازیکنان تیم بومی استان اصفهان هستند.

فتحی تصریح کرد: سومین سالی است که باشگاه سپاهان از تیم طناب‌زنی حمایت کرده است و امیدواریم همانند گذشته بتوانیم جواب اعتماد باشگاه سپاهان را با کسب بهترین عنوان بدهیم.

سرمربی تیم طناب‌زنی سپاهان در پایان یادآور شد: سال گذشته ۲ عنوان جهانی توسط بازیکنان تیم طناب‌زنی سپاهان کسب شد، ۲ عنوان قهرمانی در ایران نیز کسب شده است؛ همچنین در سال‌های اخیر اکثر ملی‌پوشان طناب‌زنی از تیم سپاهان بوده‌اند.

مطلب قبلی مورایس: خیلی گل زدیم اما بازی اصلاً ساده نبود
مطلب بعدی نایب‌قهرمانی سپاهان در نخستین دوره لیگ آیندگان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN