اخبار

۶ سپاهانی در جمع برترین‌های هندبال ایران
روابط عمومی /

برترین‌های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال

۶ سپاهانی در جمع برترین‌های هندبال ایران

۶ بازیکن تیم هندبال سپاهان نامزد کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن در پست‌های تخصصی خود شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اعلام کرد برترین بازیکنان و همچنین پدیده و بازیکن اخلاق سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان را با بهره‌گیری از رای مردم و کارشناسان جامعه هندبال معرفی خواهد کرد.

براین اساس در این طرح قرار است بهترین دورازه‌بان، بغل راست، بغل چپ، گوش راست، گوش چپ، پست پخش، خط زن، پدیده مسابقات و بازیکن اخلاق معرفی شوند.

کمیته مسابقات با بهره‌گیری از نظرات مربیان لیگ برتر و کارشناسان هندبال اقدام به جمع‌آوری اسامی بازیکنان در این خصوص کرده به طوری که با استفاده از این نظرات در هر پست ۳ نام را برای رای‌گیری نهایی انتخاب کرده که پس از اطلاع‌رسانی از طریق صفحه رسمی فدراسیون هندبال و با رای مردم و علاقمندان به هندبال و نظر کارشناسان در هر پست، یک نفر به عنوان بهترین بازیکن در مراسم اختتامیه انتخاب شده و  معرفی می‌شود.

بر این اساس وحید مسعودی و صابر حیدری در پست بغل راست، مهران رهنما(بغل چپ)، میلاد قلندری(گوش راست)، مهدی بهنام‌نیا(پخش)، یاسین کبیریان‌جو(خط‌زن)، صابر حیدری(پدیده مسابقات)، سپاهانی‌هایی هستند که برای کسب عنوان بهترین بازیکن رقابت خواهند کرد.

رای‌گیری برای انتخاب برترین‌های لیگ سی و ششم از امشب در پیج اینستاگرام فدراسیون هندبال به آدرس IRIHF@ آغاز شده است، با مراجعه به این پیج می‌توانید در انتخاب برترین‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور شرکت کنید.

پس از رای گیری، برترین‌های لیگ سی و ششم در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

مطلب قبلی آغاز سفر کاروان سپاهان به روسیه از گلستان شهدای اصفهان
مطلب بعدی ترکیب سپاهان مقابل ملوان مشخص شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN