اخبار

مورایس: فقط با پیروزی فردا می‌توانیم راهی فینال شویم
روابط عمومی /

نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر

مورایس: فقط با پیروزی فردا می‌توانیم راهی فینال شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان می‌دانند، نیمه‌نهایی مانند فینال است و فقط یک تیم می‌تواند در فینال باشد، آن تیمی است که برنده زمین باشد؛ فردا نمی‌توانیم دنبال نتیجه دیگری جز بردن بازی باشیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوش‌شانس بودیم که قرعه طوری بود که در خانه نیمه‌نهایی را بازی می‌کنیم؛ مقابل یک تیم خوب بازی داریم و برای شکست دادنشان باید بهتر از آن‌ها باشم.

وی ادامه داد: فصل ثبات نداشت و بالا و پایین زیاد داشت، حتی این اواخر، تیم قوی که می‌توانستم باشیم، نبودیم، به همین دلیل بازیکنان می‌دادند، نیمه‌نهایی مانند فینال است و فقط یک تیم می‌تواند در فینال باشد، آن تیمی است که برنده زمین باشد؛ نمی‌توانیم دنبال نتیجه دیگری جز بردن بازی باشیم.

مورایس تصریح کرد: امیدواریم بازیکنان حداکثر توان و امکان خودشان برای تیم باشند، در روزهای اخیر، بعضاً ساده نبود که رفتار لازم را داشته باشند. ما به بهترین نحو برای بازی آماده شده‌ایم.

وی در خصوص هواداران سپاهان گفت: تیم ما در طول فصل بالا پایین زیاد داشت و امیدوارم فردا بهترین روز برای هواداران باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: می‌دانم همه بالا پایین‌ها مسؤول دارد و من هم مسؤول این بالا و پایین‌ها هستم و به همین دلیل آماده هراتفاقی در پایان فصل هستم.

وی در خصوص حضور بازیکنان ملی‌پوش بعد از بازی‌های ملی در اردوی سپاهان عنوان داشت: به این موضوع عادت داریم، سعی می‌کنیم بهترین تیم را به زمین بفرستیم، در بازی آخر تیم ملی از بازیکنان ما فقط امید نورافکن ۷۰ دقیقه بازی کرد و زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز داشت اما سعی کردیم بازیکنان را برای بازی فردا آماده کنیم.

مورایس درباره دعوت نشدن احمدزاده و زکی‌پور به اردوی تیم ملی بیان داشت: درباره فرشاد احمدزاده و میلاد زکی‌پور صحبتی ندارم زیرا در چند اردوی اخیر تیم ملی این بازیکنان معمولاً به تیم دعوت نمی‌شدند. برای رامین رضاییان ناراحت شدم، قبل از لیست تیم ملی بهترین عملکرد را داشت و هت‌تریک کرد، برای من سورپرایز بود که چرا دعوت نشد؛ البته هر بازیکن و مربی باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذارد زیرا ایشان بازیکنان را انتخاب می‌کند، رامین بازیکن ارزشمندی است و بدون شک در آینده جور دیگری خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد فساد در فوتبال گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم، خوشحالم که کشور و نهادهای نظارتی ایران این قضایا را پیگیری می‌کنند و اهمیت می‌دهند؛ فکر نمی‌کنم این مسائل فقط در فوتبال ایران باشد. موضوعی که هست اینست که عدالت چیزی است که مردم دوست دارند، کشور باید به عدالت فکر کند. بدون شک رسیدگی به چنین قضایایی برای رسیدن به عدالت باعث می‌شود، کشور آینده‌داری داشته باشیم. این مسائل فقط در ایران نیست و در خیلی کشورها اتفاق می‌افتد.

وی در مورد برنامه‌های هواداران سپاهان در بازی فردا گفت: با اتفاقی که امسال در لیگ برایمان افتاد، دیگر از چیزی سورپرایز نمی‌شوم، اتفاقات زیادی افتاده است و امیدوارم فردا شگفتی‌های مثبت زیادی را روی سکوها ببینیم.

مورایس در پاسخ به سؤوالی در مورد جام ملت‌های اروپا گفت: آرزو می‌کنم تیم ملی پرتغال قهرمان شود، ستاره زیاد دارند اما باید بیشتر روی تیم بودن تمرکز کنند، در این فصل نیز خیلی صحبت از ستاره‌های سپاهان شد اما بحث تیم بودن است، تیم ملی پرتغال باید تمرکز کند و به این موضوع اهمیت دهند، تیم‌های خوب دیگری نیز هستند، فکر می‌کنم جام ملت‌های جذابی پیش‌رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان در مورد فاصله جام حذفی با لیگ برتر و طولانی شدن این مسابقات برای سپاهانی‌ها عنوان داشت: فکر می‌کنم انتخاب این زمان برای نیمه‌نهایی بهترین راه حل مسئولتن بوده است؛ به هر حال در این بین فیفا دی داشتیم و موضوع سانحه هواپیمای رییس جمهور و شهادت ایشان اتفاق افتاد. با این شرایط، فکر می‌کنم زمان انتخاب شده، بهترین تصمیم بوده است. در این بین بازیکنان ۴ تیم حاضر در جام حذفی قربانی شدند زیرا باید بیشتر در شرایط باشند.

مطلب قبلی شکست در کرج، حفظ جایگاه دومی
مطلب بعدی مجوز حرفه‌ای سپاهان تأیید شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN