اخبار

کولاک شاگردان جهانگیری
روابط عمومی /

داستان صعود مستقیم به هفته پایانی کشیده شد

کولاک شاگردان جهانگیری

تیم سپاهان ب در هفته بیست و یکم مرحله نهایی لیگ سه مهر خلیج را در هم کوبید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، از هفته بیست و یکم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های ایران و در ورزشگاه قدس اصفهان  تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه ۵ بر ۰ مقابل مهر خلیج تهران به برتری دست یافت. 
در این دیدار که از حساسیت بالای جدولی برخوردار بود و مصاف تیم های دوم و سوم جدول رده بندی بود،  طلایی پوشان از ابتدا با تمرکز بالا بازی را آغاز کردند،  در دقیقه ۱۵ جواد اکبری هافبک جنگنده سپاهان ب روی اشتباه شروع مجدد دروازبان حریف از وسط زمین در حالی که دروازبان بیرون آمده بود دروازه حریف را باز کرد،  سپس این آریا کمالی هافبک خلاق طلایی پوشان بود که گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با برتری دو گله شاگردان جهانگیری پایان یافت. 
در نیمه دوم ابتدا کیان عالی پور روی نفوذ عالی امیرحسین کلباسی گل سوم را به ثمر رساند، در ادامه مصدق دریس روی حرکت انفرادی و سرعت بالای خودش گل چهارم را به ثمر رساند و در نهایت عارف صدری چپ پای خوش تکنیک سپاهان ب گل پنجم را زد تا طلایی پوشان انتقام سنگینی را از حریف خود در اصفهان بگیرند چرا که بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع مهر خلیج پایان یافته بود. 
با این پیروزی طلایی پوشان کماکان در تعقیب عقاب تهران ماندند تا همه چیز به هفته ی پایانی در مشهد کشیده شود. عقاب با ۴۰ امتیاز صدر نشین باقی ماند وسپاهان ب با ۳۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. 

مطلب قبلی مهدی لیموچی به سپاهان پیوست
مطلب بعدی آغاز رقابت ۵ سپاهانی در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
2/5
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN