اخبار

آغاز رقابت ۵ سپاهانی در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا
روابط عمومی /

هندبال قهرمانی جوانان آسیا

آغاز رقابت ۵ سپاهانی در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا

۵ عضو تیم‌های‌ هندبال فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان‌نوین در ترکیب تیم ملی در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که در گروه B هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا حضور دارد، نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را روز دوشنبه، ۲۵ تیر از ساعت ۱۴:۱۵ مقابل چین برگزار می‌کند. 

ملی‌پوشان کشورمان سپس روز سه‌شنبه، ۲۶ تیر در همان ساعت و در دیداری حساس و مهم مقابل کویت، پرافتخارترین تیم قاره کهن در رده سنی جوانان، به میدان می‌رود. 

دو تیم برتر هر گروه در دور مقدماتی جواز حضور در مرحله اصلی این مسابقات را کسب می‌کنند و تیم سوم راهی گروه سوم برای رده‌بندی رده‌های نهم تا سیزدهم می‌شود. 

صابر حیدری و رضا كثیری به عنوان بازیکن از سپاهان، حامد شمس به عنوان بازیکن، محمد جمالی و رضا سرسنگی به عنوان از اعضای کادرفنی از سپاهان‌نوین، کاروان تیم ملی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا به میزبانی امان، پایتخت اردن، برگزار می‌شود؛ ۴ تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان پسر جهان ۲۰۲۵ در لهستان را کسب می‌کنند.

مطلب قبلی کولاک شاگردان جهانگیری
مطلب بعدی جواد آقایی‌پور به سپاهان پیوست
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN