اخبار

همایش سراسری مدیران پایگاه‌های هم‌نام سپاهان به کار خود پایان داد
روابط عمومی /

همایش سراسری مدیران پایگاه‌های هم‌نام سپاهان به کار خود پایان داد

همایش سراسری مدیران پایگاه‌های هم‌نام سپاهان که از تاریخ دهم شهریور ماه در مجموعه اختصاصی سپاهان (صفاییه) آغاز شده بود، با حضور مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و با اهدای مجوز فعالیت به مدیران عامل پایگاه‌های هم‌نام سپاهان در سراسر کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در این مراسم که با حضور بیش از ۵۰ مدیرعامل و مدیران فنی پایگاه‌های هم نام سراسر کشور برگزار شد، آخرین دستاوردهای آکادمی سپاهان در حوزه استعدادیابی و توسعه فوتبال پایه به نمایش گذاشته شد؛ همچنین، مدیران پایگاه‌ها فرصت ارزشمندی یافتند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از آموزش‌های تخصصی بهره‌مند شوند.

در پایان این همایش، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تقدیر از زحمات برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان، مجوز فعالیت رسمی مدیران پایگاه‌های هم نام را اعطا کرد.

آذربایجانی با ابراز رضایت از برگزاری موفق همایش، گفت: "ما در باشگاه سپاهان به توسعه فوتبال پایه و کشف استعدادهای جدید اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. برگزاری این همایش گامی مهم در این مسیر است.

"ایشان ضمن برشمردن موفقیت‌های باشگاه در رده‌های بزرگسالان، حضور بازیکنان ارزنده در تیم ملی و توانمندی‌های بالای آکادمی سپاهان، تصمیم بر موجودیت پایگاه‌های هم‌نام را نشان از اهمیت بالای توسعه فوتبال پایه در  باشگاه ریشه‌داری همچون سپاهان دانست.

در این همایش، مهدی سلیمی، معاون فنی و ورزشی باشگاه سپاهان، به این موضوع پرداخت که دستاوردهای آکادمی در حوزه استعدادیابی، دیدگاه روشنی از برنامه‌های آینده باشگاه را ترسیم کرده و با توجه به هدف‌گذاری کمیته استعدادیابی باشگاه از  آقای دکتر زکی‌زاده و از زحمات و دستاوردهای آقای سلطانی در این زمینه تشکر کردند.

همچنین حمیدرضا زراعتی، مدیر آکادمی سپاهان با تاکید بر اهمیت آموزش‌های تخصصی، بر لزوم ارتقای سطح علمی مربیان و مدیران پایگاه‌ها تاکید کرد.

لازم به ذکر است که در طول برگزاری این همایش، کارگاه‌های آموزشی تخصصی متعددی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و آخرین روش‌های مدیریت ورزشی، آموزش رشد و توسعه فوتبال پایه، تمرینات آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزش و طراحی طرح‌های توسعه آکادمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با برگزاری این همایش، باشگاه سپاهان گام مهمی در جهت تقویت زیرساخت‌های فوتبال پایه و کشف استعدادهای خود در سراسر کشور برداشته است.

مطلب قبلی افتخار آفرینی نماینده سپاهان در پارالمپیک
مطلب بعدی از سرگیری تمرینات سپاهان در ورزشگاه آرارات اصفهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN