اخبار

دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

ستاره آکادمی سپاهان؛

دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم

اسماعیل‌قلی زاده گفت: آرزو دارم روزی بازیکن رئال مادرید باشم و دوست دارم تا زمانی که لژیونر می‌شوم در سپاهان بمانم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اسماعیل قلی‌زاده بازیکن تیم نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان یکی از ستاره‌های نو ظهور فوتبال کشور است که با درخشش خیره کننده خود در رقابت‌های آسیای میانه (کافا) به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد.
پای صحبت‌های این نوجوان اردبیلی نشستیم که امید زیادی برای آینده فوتبال خود دارد.

چند ساله هستی و فوتبال را از چند چه زمانی شروع کردی؟

من اسماعیل قلی‌زاده متولد ۲۹ بهمن ۱۳۸۴ در شهر اردبیل هستم و فوتبال را از سن ۱۱ سالگی شروع کردم.

چگونه به سپاهان آمدی؟

فصل گذشته که رقابت‌های اردبیل به پایان رسید حسین شیخی که مربی من در اردبیل بود، من را به آقای کاظمیان مربی نوجوانان سپاهان و استعداد‌یابان این باشگاه معرفی کرد و از این طریق وارد آکادمی باشگاه سپاهان شدم.

پست تخصصی شما چیست؟

من دو پا هستم و در پست‌های هافبک راست و چپ بازی می‌کنم.

چند دوره به اردوی تیم ملی دعوت شدی؟

تا کنون به تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان دعوت شده‌ام و در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) موفق شدم دو گل بزنم و به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شوم.

الگوی شما در فوتبال چه کسی است؟

الگوی من در فوتبال رونالدو است و آرزو دارم روزی بازیکن رئال مادرید باشم دوست دارم تا زمانی که لژیونر می‌شوم در سپاهان بمانم.

برای رسیدن به هدف خود چقدر تلاش کردی؟

در سن ۸ سالگی پدرم را از دست دادم و با سختی‌های زیادی فوتبال بازی کردم، روستای ما ۱ ساعت با اردبیل فاصله داشت و من با شرایط سختی در برف و باران تنها از روستا برای تمرین به اردبیل می‌رفتم، گاهی بعد از مسابقه ماشینی برای بازگشت به روستا نبود و تا ساعت ۱۲ شب در خیابان می‌ماندم تا مادرم از روستا برای من ماشین بفرستد.

واکنش مادرت نسبت به حضورت در سپاهان چه بود؟

دوری از مادرم بسیار برای سخت است، من تک فرزند هستم و ارتباط عاطفی زیادی با مادرم دارم، مادرم وقتی فهمید می‌خواهم برای ادامه فوتبال به اصفهان بیاییم هم خوشحال شد و هم  به خاطر دوری از من گریه کرد.

بهترین و بدترین خاطره ورزشی شما چیست؟

بهترین خاطره ورزشی من مربوط به مسابقات کافا بود که در آن مسابقات قهرمان شدیم و من هم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم و بدترین خاطره من زمانی بود که در باشگاه ایرانیان اردبیل بازی می‌کردم، در مسابقه آخر مقابل تراکتور از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

نظر شما درباره باشگاه سپاهان چیست؟

سپاهان مهد فوتبال ایران است و می‌تواند از نظر شخصیتی و فنی باعث پیشرفت بازیکنان شود، بیشتر بازیکنان فوتبال در ایران دوست دارند در سپاهان بازی کنند و بسیار خوشحالم که بازیکن این باشگاه بزرگ هستم.

کلام آخر؟

در این چند ماه که به سپاهان آمدم آقای ساکت خیلی به من کمک کردند، همه چیز را نمی‌توانم بگویم، اما بسیار به ایشان مدیون هستم.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی پیروزی سپاهان در آخرین بازی مرحله چهارم
مطلب بعدی بخت با سپاهان یار نبود
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/6
0رأی موافق 2رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN