اخبار

فینال زودهنگام لیگ آیندگان هندبال برگزار شد
روابط عمومی /

با رویارویی قهرمان و نایب قهرمان دوره قبلی

فینال زودهنگام لیگ آیندگان هندبال برگزار شد

تیم هندبال نوجوانان سپاهان در روز سوم دور نخست لیگ آیندگان به مصاف تیم فرازبام خائیز دهدشت رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سومین روز از مرحله رفت دور نخست لیگ آیندگان پسر با برگزاری فینال زودهنگام میان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خائیز دهدشت به پایان رسید.

سپاهان و فرازبام که در نخستین دوره این رقابت‌ها در سال گذشته به ترتیب به مقام نایب قهرمانی و قهرمانی دست یافته بودند؛ در سومین دیدار لیگ جدید به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۲۸ بر ۲۰ نماینده دهدشت خاتمه یافت.

طلایی‌پوشان که از ۲ بازی قبلی مقابل نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران ۲ برد به دست آورده بودند، روز چهارشنبه به مصاف تیم کارگران شهرکرد خواهند رفت.

مجتبی میدامادای، سرمربی تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان در خصوص شرایط آمادگی تیمش اظهار داشت: در گروه B مسابقات با ۶ تیم به رقابت می‌پردازیم، ۲ برد به دست آورده بودیم و در فینالی زودرس به مصاف تیم فرازبام خائیز دهدشت رفتیم که امیدواریم در آینده با رفع اشکالات بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات ۲ بازیکن تیم که در تمرینات پیش‌فصل ما حضور داشتند مصدوم شدند، در ۲ بازی نخست نیز ۲ بازیکن دیگر مصدوم شدند و این بر شرایط کلی تیم تاثیرگذار است.

میردامادی تصریح کرد: امیدوارم با بهبود بازیکنان در دور‌های بعدی شاکله اصلی تیم را در اختیار داشته باشیم.

مطلب قبلی کامارا: می‌توانیم با پیروزی در بازی‌های بعدی صعود کنیم
مطلب بعدی سپاهان هفتاد و یک ساله شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN