اخبار

مرتجی: حضور در سپاهان برای هر شخصی افتخار بزرگی‌ است
روابط عمومی /

مرتجی: حضور در سپاهان برای هر شخصی افتخار بزرگی‌ است

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: افتخار بزرگی برای هر ورزشکار، مربی یا مدیری است که در سپاهان کار کند؛ سپاهان زیرساخت‌های بسیار خوبی دارد که باید از شرکت فولاد مبارکه به جهت فراهم کردن این شرایط تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در حاشیه مراسم معارفه کادر‌های تیم‌های این باشگاه به مناسبت دوم آبان، روز سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز سپاهان را به جامعه ورزش، همشهری‌های خودم در اصفهان و هواداران سپاهان تبریک می‌گویم.

وی افزود: از همه افرادی که از آغاز تا کنون برای این باشگاه زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم؛ باشگاه سپاهان از گذشته تا به حال خدمت فراوانی به جامعه ورزش اصفهان و ایران و تیم‌های ملی ارائه داده است.

مرتجی تصریح کرد: در هندبال هر زمان سپاهان موفق بوده است، تیم‌های ملی در میادین بین المللی نتایج خوبی کسب کردند، امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و همه کمک کنیم، نام بزرگ سپاهان بیش از این پرآوازه شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: افتخار بزرگی برای هر ورزشکار، مربی یا مدیری است که در سپاهان کار کند؛ سپاهان زیرساخت‌های بسیار خوبی دارد که باید از شرکت فولاد مبارکه به جهت فراهم کردن این شرایط تشکر کرد، شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان مکمل‌های بسیار خوبی هستند.

وی ادامه داد: شرایط تیم هندبال سپاهان در فصل جاری بسیار خوب است، با حمایت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تیم خوبی تشکیل شد، ۳ بازی نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم؛ یک برنامه‌ریزی بلندمدت داریم تا نام سپاهان بر فراز قله آسیا قرار بگیرد.

مطلب قبلی زینب ملکی: هدفمان قهرمانی در آسیا با پیراهن سپاهان است
مطلب بعدی معصومه زارعی: با عملکرد خوب برای کسب نتیجه مقتدرانه می‌جنگیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN