اخبار

آتش بازی بانوان طلایی‌پوش سپاهان در شهرکرد
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

آتش بازی بانوان طلایی‌پوش سپاهان در شهرکرد

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان، طلایی‌پوشان سپاهان توانستند با برتری قاطع ده بر صفر تیم ملی‌پوشان شهرکرد را در هم بکوبند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر امروز جمعه دهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ تیم‌های ملی‌پوشان‌ شهرکرد و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه انقلاب شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۳ مهمان تیم ملی‌پوشان شهرکرد بود که در پایان سپاهان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.
 
در این دیدار که در هوای بسیار سرد زمستان شهرکرد برگزار شد مینا نافعی، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، حدیث نصر، مریم رهیده، فاطمه پسندیده، کوثرعنبری، میترا نظری، سارا ظهرابی نیا، ثنا صادقی مرضیه، نرگس سبکتکین با هدایت سرمربی این تیم بیان محمودی به میدان رفتند.

بازیکنان سپاهان در این بازی از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه میزبان خود وارد کردند،  در دقیقه پنجم هاجر دباغی موفق شد قفل دروازه حریف را برای نخستین بار باز کند  تا کار را برای هم تیم‌‌های خود هموار سازد، پاس‌های زیاد از سمت دفاع و رسیدن به محوطه جریمه بارها شاگردان محمودی را در موقعیت گلزنی قرار داد،  در دقیقه ۱۴ نرگس سبکتکین با یک ضربه دقیق گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

سپاهان از تک تک موقعیت های گلزنی خود به خوبی استفاده کرد و بازهم هاجر دباغی در دقایق ۲۰ و ۲۲ موفق به گلزنی شد، در ادامه نیمه اول  دقیقه ۳۳ فاطمه پسندیده  گل پنجم سپاهان را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و  در قایق پایانی نیمه نخست بازی،  دقیقه ۳۸ نرگس سبکتکین موفق به ثبت گل ششم شد تا  نیمه اول بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود سپاهان به  پایان برسد.

در نیمه دوم  حملات پر تعداد دختران سپاهان ادامه داشت و  با وجود تعویض های ملی‌پوشان شهرکرد باز هم تلاش بازیکنان این تیم بی نتیجه ماند و  دقیقه ۵۰ هاجر دباغی گل چهارم خودش را در این بازی به ثمر رساند.

در ادامه نیمه دوم دقیقه ۷۰ فاطمه ذوالفقاری پس از وارد شدن به زمین بازی موفق به گلزنی شد، اما بازی همچنان ادامه داشت و در دقیقه ۸۰ هاجر دباغی توانست گل نهم این بازی را به اسم خود ثبت کند.

طلایی‌پوشان سپاهان با وجود اختلاف ۹ گل میلی به عقب نشینی نداشتد و در دقیقه ۸۸ کوثر عنبری توانست گل دهم این بازی را  به ثمر برساند تا دروازه حریف را گلباران کند، در نهایت این دیدار با حساب ۱۰ بر صفر به سود طلایی پوشان اصفهان خاتمه یافت.

انتهای پیام/

مطلب قبلی اولین قهرمانی بانوان صنعت فولاد مبارکه در مسابقات ایمیدرو
مطلب بعدی برتری قاطع سپاهان مقابل اکسون
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN