اخبار

با اولویت حفظ شاکله اصلی و بومی تیم، راهی رقابت‌های آسیایی خواهیم شد

مدیر تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان:

با اولویت حفظ شاکله اصلی و بومی تیم، راهی رقابت‌های آسیایی خواهیم شد

مدیر تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان پس از هفتمین قهرمانی لیگ با حفظ ترکیب و شاکله قبلی و آمادگی کامل راهی رقابت‌های باشگاهی آسیا خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ سحر طاهری در خصوص اردو آماده‌سازی دختران طلایی پیش از اعزام به رقابت‌های باشگاهی آسیا، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان پس از کسب هفتمین قهرمانی در لیگ برتر کشور، از اول تا یازدهم آبان در شهر هانگژو جهت رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد که برای آماده‌سازی سه مرحله اردو پیش‌بینی شد. مرحله نخست 27 مرداد تا 9 شهریور و اردوی دوم از 24 شهریور تا 5 مهر برگزار شد. اردوی سوم و متصل به اعزام نیز از 19 مهر آغاز می‌شود.

او با اشاره به قهرمانی هفت ساله طلایی‌پوشان، افزود: تیم سپاهان شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهد و بازیکنان ملی‌پوش و بومی بسیار خوبی داریم. 

طاهری با بیان اینکه مبلغ قرارداد فصل گذشته اعضای تیم سپاهان پرداخت شده است، در خصوص فصل جدید لیگ والیبال نشسته بانوان عنوان کرد: فصل جدید قرار است از آذر ماه آغاز شود، اما امکان تعویق آن وجود دارد. ما امسال هم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌ایم.

مدیر تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان همچنین ادامه داد: سپاهان با کاروانی 30 نفره راهی چین خواهد شد، 

 17 بازیکن با حفظ ترکیب و شاکله قبلی تیم حضور دارند که چندین سال است از سپاهان و تیم ملی در کنار هم هستند و تیم آمادگی بسیار خوبی دارد.

مطلب قبلی مدیر تیم فوتبال سپاهان: بازیکنان بااخلاق و حرفه‌ای جذب کردیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN