اخبار

مدیر تیم فوتبال سپاهان: بازیکنان بااخلاق و حرفه‌ای جذب کردیم
روابط عمومی /

مدیر تیم فوتبال سپاهان: بازیکنان بااخلاق و حرفه‌ای جذب کردیم

مدیر تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: خوشحالم که توانستیم بازیکنان بااخلاق و حرفه ای برای این فصل جذب کنیم، لیگ جذاب و سختی در پیش داریم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، آوا چگونیان در پایان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: باید در ابتدا به واسطه نظم و مدیریت خوب و حرفه ای که در لیگ برتر فوتبال بانوان داشتیم از گلاره ناظمی مسئول سازمان لیگ فوتبال بانوان و ندا فهیمی در کمیته داوران تشکر کنم، می دانید که باشگاه سپاهان قبل از آنکه یک باشگاه ورزشی باشد، یک باشگاه فرهنگی است. از کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته بابت حضور و تلاشی که داشتند باید تشکر می کنم.
وی افزود: امسال کادر فنی و بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم. بازیکنانی که جذب کرده ایم همانند گذشته بازیکنان بااخلاق و باکیفیتی هستند و امیداورم از نظر فنی فصل خوبی برای سپاهان باشد و بتوانیم جام خوبی را داشته باشیم.
مدیر تیم سپاهان اضافه کرد: با توجه به جذب اسپانسر، فکر کنم لیگ سخت، جذابی خواهیم داشت، چرا که بازیکنان خوب و باکیفیت در تمامی تیم ها پراکنده شده اند و شاید رقابت بین دو تیم نخواهد بود و چهار یا پنج تیم برای قهرمانی رقابت کنند.

مطلب قبلی سپاهان میزبان شهرداری سیرجان شد
مطلب بعدی با اولویت حفظ شاکله اصلی و بومی تیم، راهی رقابت‌های آسیایی خواهیم شد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN