اخبار

دست به دست هم می‌دهیم تا به اهداف خود برسیم

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان:

دست به دست هم می‌دهیم تا به اهداف خود برسیم

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: با توجه به شناخت چند ساله‌ای که از علی مانیان داشتیم، متوجه شدیم او پتانسیل پذیرفتن این مسئولیت را دارد، ما هم کنار او هستیم و کمک می‌کنیم، ما یک مجموعه هستیم که دست به دست هم می‌دهیم تا به اهداف خود برسیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اسماعیل پناهنده مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مدیر فنی تیم هندبال این باشگاه در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: تیم سپاهان از سال ۷۲ تشکیل شد، ابتدا در لیگ دسته دو حضور داشت، سپس دسته یک و از سال ۷۴ تا الان در تمام ادوار گذشته لیگ شرکت کرده است و فقط در سال ۹۲ حضور نداشتیم.

وی افزود: ۱۶ دوره عنوان قهرمانی را کسب کردیم، مقام‌های دومی و سومی زیادی نیز داشتیم؛ پرافتخارترین تیم ایران هستیم، یک مقام نایب قهرمانی آسیا در سال ۸۳ در تهران و یک مقام سومی در کویت در سال ۸۶ کسب شده است.

پناهنده تصریح کرد: برای فصل جاری به عنوان سال دوم در خدمت شهداد مرتجی هستیم، می‌خواهیم مانند سال‌های گذشته حرفی برای گفتن داشته باشیم و هفدهمین جام را به خانه بیاوریم.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: سال گذشته لیگ برتر ایران با ۱۲ تیم برگزار شد که امسال به خاطر تغییر اسپانسر و عدم توان مالی، دو تیم نتوانستند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، براین اساس لیگ با حضور ۱۰ تیم استارت خواهد خورد.

وی در خصوص خداحافظی علی مانیان از دنیای بازی و انتخاب او به عنوان مدیر تیم گفت: خیلی خوب است بازیکنانی که دوران بازی را به پایان می‌رسانند وارد قالب‌های جدیدی از جمله مربی‌گری شوند یا مسئولیت‌های مدیریتی را بر عهده بگیرند.

پناهنده تصریح کرد: شهداد مرتجی نیز سال‌ها تجربه بازی داشته است، علی مانیان از دسته افرادی بود که احساس کردیم می‌تواند در قالب مدیریتی به باشگاه کمک کند؛ بازیکنی که می‌خواهد بعد از پایان دوران بازی تجربه‌های دیگری داشته باشد از ۲ تا ۳ سال قبل تصمیم خود را می‌گیرد.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: کسی که به مربی‌گری علاقه‌مند است در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کند، با توجه به شناخت چند ساله‌ای که از علی مانیان داشتیم، متوجه شدیم او پتانسیل پذیرفتن این مسئولیت را دارد، ما هم کنار او هستیم و کمک می‌کنیم، ما یک مجموعه هستیم که دست به دست هم می‌دهیم تا به اهداف خود برسیم.

مطلب قبلی کسب اولین دو امتیاز سپاهان در لیگ از کازرونی‌ها
مطلب بعدی طلایی‌پوشان در مسیر آینده‌نگری
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN