اخبار

طلایی‌پوشان در مسیر آینده‌نگری

حضور ۹ ملی‌پوش جوان و نوجوان در سپاهان؛

طلایی‌پوشان در مسیر آینده‌نگری

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: ۹ بازیکن تیم‌های‌ملی جوانان و نوجوانان را در اختیار داریم، در کنار این که برای کسب بهترین مقام تلاش خواهیم کرد، یکی دیگر از اولویت‌ها آینده‌نگری برای تیم بود که با حضور این بازیکنان و ۳ بازیکن رده سنی‌ امید، این اتفاق رخ داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: ۴۰ روز است که تمرینات را شروع کردیم، ۲۰ روز اول بیشتر بحث آمادگی جسمانی بچه‌ها بود که ما با تمرینات مناسب دوره بدنسازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و دوشنبه نخستین بازی با تیم آلومینیوم اراک را در پیش داریم.

وی افزود: بر اساس مصوبه باشگاه بر روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری زیادی داشتیم، برای فصل جاری زمان بیشتری برای تیم بستن در اختیار داشتیم،
بازیکنان خوبی را جذب کردیم و چند بازیکن که فصل گذشته در سپاهان حضور نداشتند را به این تیم بازگرداندیم.

مرتجی تصریح کرد: ۹ بازیکن تیم‌های‌ملی جوانان و نوجوانان را در اختیار داریم، در کنار این که برای کسب بهترین مقام تلاش خواهیم کرد، یکی دیگر از اولویت‌ها آینده‌نگری برای تیم بود که با حضور این بازیکنان و ۳ بازیکن رده سنی‌ امید، این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: این بازیکنان نیمکت‌نشین نخواهند بود و در مسابقات از آن‌ها استفاده خواهیم کرد؛ ۹ بازیکن در رده سنی بزرگسالان داریم که بازیکنان بسیار با تجربه و خوبی هستند،
امیدوارم بتوانیم با حمایت باشگاه و هیات مدیره و همچنین حضور هواداران سپاهان یک نتیجه خوب را کسب کنیم.

وی ادامه داد: اگر هندبال سپاهان قوی باشد، تیم‌های ملی ما نیز در رده‌های سنی مختلف عملکرد خوبی خواهند داشت؛ امیدوارم در کنار‌ کسب نتایج خوب برای سپاهان بتوانیم به تیم ملی هم کمک کنیم تا در سطح آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرمربی سپاهان گفت: به دنبال کسب سهمیه آسیایی و تکرار قهرمانی‌های سال‌های گذشته هستیم، مطمئن هستم با جوانانی که در اختیار داریم، آینده بسیار روشنی در پیش خواهیم داشت؛ اگر در ۳ سال آینده این تیم حفظ شود و هماهنگی لازم در این مدت به دست بیاید، سپاهان ۴ تا ۶ سال متوالی می‌تواند قهرمان ایران شود.

وی ادامه داد: چند بازیکن تیم ملی از قبل در سپاهان حضور داشتند، نفراتی مانند مجتبی حیدرپور که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد پس از یک سال دوری به سپاهان برگشتند؛ برادران حیدریان نیز جزو بازیکنان خوب تیم ملی جوانان هستند که در اصفهان تحصیل می‌کنند و من احساس کردم حضور آن‌ها در سپاهان برای تیم و خودشان مفید خواهد بود.

مطلب قبلی دست به دست هم می‌دهیم تا به اهداف خود برسیم
مطلب بعدی تعظیم ملوانان مقابل شاگردان بالسا
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN